Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Fedrigoni przejmuje Tageos

Firma Fedrigoni, założona w 1888 roku, oferuje szeroki asortyment produktów i prowadzi dystrybucję w ponad 130 krajach.

© Fedrigoni

Fedrigoni, producent specjalistycznych papierów dla branży opakowaniowej, graficznej oraz materiałów etykietowych, nabył większościowe udziały w firmie Tageos, specjalizującej się w technologii RFID. Transakcja ma umocnić pozycję firmy w zakresie materiałów samoprzylepnych i ma zapewnić jej nowe możliwości produkcji, szczególnie w segmencie opakowań luksusowych. Jak podkreśla producent, potencjał firmy Tageos znacznie przewyższa ogólny poziom branży RFID. Szybko rosnące zapotrzebowanie klientów i rynku na innowacyjne, wysokiej jakości półprodukty RAIN RFID (UHF) i NFC (HF), które umożliwiają firmom cyfryzację ich oferty produktowej, doprowadziło do większej potrzeby ekspansji na tym rynku w celu dalszego przyspieszenia rentownego wzrostu. W ramach umowy firma Fedrigoni nabyła większość kapitału firmy Tageos na drodze inwestycji bezpośredniej oraz przez wykupienie akcji od akcjonariuszy i założycieli firmy Tageos, którzy zachowają swoje stanowiska kierownicze w firmie, a także będzie miała prawo do nabycia pozostałych udziałów w Tageos w przyszłości. W zeszłym miesiącu firma Fedrigoni przejęła hiszpańskie przedsiębiorstwo Divipa, które opracowuje, produkuje i dystrybuuje materiały samoprzylepne. Była to piąta transakcja w tej branży w ciągu ostatnich dwóch lat, po przejęciu włoskiej firmy Ritrama, meksykańskiej firmy Industria Papelera Venus, amerykańskiego producenta i dystrybutora Acucote oraz firmy Ri-Mark, jednego z głównych dystrybutorów w Meksyku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty