Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

José Matthijsse w SIG

José Matthijsse będzie pełnić funkcję prezesa i dyrektora generalnego na teren Europy od 1 lutego 2021 roku.

Firma SIG powołała José Matthijsse na stanowisko prezesa i dyrektora generalnego na teren Europy, która tym samym zostanie członkiem zarządu grupy od 1 lutego 2021 roku. José Matthijsse zastąpi Martin’a Herrenbrück’a, który zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami zrezygnował z pełnionej funkcji pod koniec 2020 roku.

Podkreśla się duże doświadczenie José Matthijssema w branży spożywczej i napojów. Pełniła ona m.in. funkcję dyrektora zarządzającego w firmie FrieslandCampina, jednej z największych na świecie firm mleczarskich, natomiast wcześniej przez 18 lat pracowała w firmie Heineken.

 „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy powitać José w firmie SIG. Jej cenne doświadczenie z firmami spożywczymi i napojowymi pozwolą nam spełniać i wyprzedzać potrzeby europejskich klientów. Z niecierpliwością oczekujemy dalszego rozwoju w Europie” - skomentował Samuel Sigrist, dyrektor generalny SIG.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty