Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Pascal Lefèvre na straży rozwoju

Pascal Lefèvre podkreślił, że zapewni firmie Sidel możliwość dostarczania rozwiązań oferujących elastyczność, funkcjonalność i bezpieczeństwo produktów, których wymagają te szybko zmieniające się i gwałtownie ewoluujące segmenty rynku, wykorzystując przy tym istniejące możliwości i doświadczenie.

© Sidel

Firma Sidel mianowała nowego globalnego wiceprezesa. Pascal Lefèvre będzie rozwijał i kierował strategią Sidel w zakresie rozwiązań dla branży spożywczej, artykułów gospodarstwa domowego i higieny osobistej, odpowiadając na potrzeby tych rynków i dostarczając elastyczne, przyjazne dla środowiska i dostosowane do potrzeb rozwiązania, które sprostają nowym i złożonym wyzwaniom w zakresie sprzedaży detalicznej i dystrybucji. Obejmują one kompleksową ofertę maszyn i rozwiązań dla linii końcowych, w tym pakowarek i paletyzatorów, dla każdego rodzaju opakowań pierwotnych i wtórnych. Pascal Lefèvre dołączył do firmy Sidel w 2020 roku. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w pracy na wyższych stanowiskach w branży urządzeń do pakowania.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty