Adres strony:  http://www.packaging-polska.pl/pg/pl/content/design_marketing/energetyczna_cocacola_move_smak.html

Energetyczna Coca-Cola. Move Smak transformacji Rosalii

© Coca Cola Company

Coca Cola Creations nadaje kultowej marce Coca Cola nowy wyraz i odpowiada na nowe potrzeby fanów marki. Każdy napój z serii Coca Cola Creations to nowa wersja smakowa z limitowanej edycji. Najnowszy smak, nazwany Coca Cola Move jest najodważniejszym i najbardziej ostrym z serii i powstał we współpracy z nagrodzoną statuetką Grammy artystką Rosalíą.

 

Pochodząca z Hiszpanii artystka patronuje limitowanej edycji napoju z linii Coca Cola Creations. Napój zawiera w swej nazwie słowo „Move” oznaczające „ruch”, co ma odpowiadać transformacji artystycznej Rosalii. Rosalia rozpoczęła swoją karierę jako klastycznie wyszkolona artystka flamenco i ewoluowała do pozycji światowej gwiazdy pop. Ta potężna i energetyczna przemiana znajduje swoje odzwierciedlenie w ostrym smaku Coca Cola Move i ma inspirować fanów napoju do ich wewnętrznej przemiany.

 

Różowo-czarna Coca Cola Move

Coca Cola Move ma zaskakujący jak na tę markę design opakowania. Całkowicie zrezygnowano z charakterystycznej dla klasycznych napojów Coca Cola czerwieni i zastąpiono je kontrastującymi ze sobą czernią i różem, które korespondują z naturą artystki. Róż inspirowany jest zabawną i kreatywną osobowością Rosalii, natomiast minimalistyczna czerń reprezentuje jej odważną elegancję. Dodatkowo design opakowania przedstawia szkice, które Rosalia narysowała podczas pierwszego próbowania Coca Cola Move podczas kreatywnych warsztatów.

 

Opakowanie portalem do wirtualności

Na puszkach i butelkach Coca Cola Move zawarty jest kod QR, który po zeskanowaniu przenosi użytkownika do wirtualnego świata Coca Cola Creations Hub z mnóstwem filmowych i interktywnych doświadczeń. Między innymi zobaczyć można nowy singiel piosenkarki „LLYLM”, zainspirowany Coca Cola Move i ucieleśniający koncepcję transformacji poprzez muzyczną podróż przekraczającą różne gatunki.

Coca Cola Move, także w wersji bez cukru, pojawiła się w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i na ponad 20 innych rynkach na całym świecie, w tym w Polsce (od 14 lutego).

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino