Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-21.03.2024 · Logimat, Stuttgart

23-25.04.2024 · Warsaw Pack, Nadarzyn

21-24.05.2024 · Plastpol, Kielce

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

Godna króla. Puszka napoju z podobizną słynnego piosenkarza.

Teledysk „Thriller” do piosenki Michaela Jacksona wywrócił w latach osiemdziesiątych świat muzyki „do góry nogami”. Odcinając kupony od niezmiennej popularności piosenkarza, koncern PepsiCo postanowił podjąć współpracę z zarządcami spuścizny po artyście – Estate of Michael Jackson – i w efekcie stworzyć puszkę „Bad”. Charakterystyczny design napoju marki wzbogaci podobizna króla popu.

 

PepsiCo ogłosił wyłączne partnerstwo z organizacją Estate of Michael Jackson jako część kampanii „Live for Now”, która na całym świecie ma przybrać różne formy promocji. Jedną z jej odsłon będzie puszka „Bad”, która z pewnością zdobędzie uznanie nie tylko wśród fanów twórczości Jacksona, ale także entuzjastów popkultury XX wieku.

 

Cześć artyście

Współpraca firm zbiega się z 25. rocznicą wydania multiplatynowej płyty muzyka i jego rekordowej trasy koncertowej, wokół których zorganizowano cały koncept świętowania jubileuszu. Aby uhonorować ogromny wkład Jacksona w muzykę pop, Pepsi, Sony Music oraz Estate of Michael Jackson połączyły siły i zaprezentowały fanom na całym świecie nowe składanki z muzyką artysty z albumu „Bad”, udowadniając, że król popu jest nie tylko najbardziej charakterystyczną ikoną muzyki XX wieku, ale jego wpływy obejmują także XXI wiek. „Pepsi od zawsze była w czołówce popkultury, przyczyniając się również do kształtowania krajobrazu muzycznego. Unikalne partnerstwo, powstałe wokół legendy popu, zaprasza fanów Pepsi z całego świata do doświadczenia muzyki Michaela Jacksona. Jest to modelowy przykład, jak kampania „Live for Now” może oddziaływać na całym świecie” – komentuje Brad Jakeman, prezes Global Enjoyment Brands i dyrektor ds. kreatywnych w PepsiCo Global Beverages Group.

 

Rozbudowana kampania

Na kolekcjonerskiej, limitowanej edycji puszek znalazł się zarys sylwetki ikony popu. Kampania przewiduje także liczne konkursy w miejscach sprzedaży na całym świecie, dając fanom możliwość wygrania gadżetów tematycznych, w tym limitowanej kolekcji kurtek inspirowanych tymi z trasy koncertowej „Bad” oraz bilety na show „Michael Jackson The Immortal World Tour”, zorganizowane przez Cirque du Soleil.

„Michael Jackson zawsze będzie królem popu, a jego muzyka inspirować fanów i artystów. Ale to partnerstwo wykracza poza nostalgię, dając konsumentom na całym świecie ponad bilion puszek Pepsi z wizerunkiem artysty, ciekawe materiały dostępne w formie cyfrowej i wiele ekscytujących wydarzeń, będących uhonorowaniem jego wpływu na światową rozrywkę” – dodaje Frank Cooper, dyrektor ds. marketingu w Global Consumer Engagement PepsiCo.

 

FOTO: © PepsiCo

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Fakty i Liczby…

Na początku maja tego roku, po sześciu latach bezkrólewia, ponownie odbędą się targi interpack. W tym czasie Świat nie tylko zmienił się, ale jest już inny. Oprócz koronawirusa, konfliktów, wojen i środowiska, jeden temat jest bardzo aktualny: rosnąca populacja na tej planecie. Indie wyprzedziły już Chiny z ilością 1,4 miliarda obywateli. Oznacza to, że coraz więcej osób potrzebuje żywności, najlepiej w dobrych opakowaniach. Produkcja żywności stanowi tak samo gorący temat dyskusji jak i temat środowiska czy ruchu samochodowego.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty