Adres strony:  http://www.packaging-polska.pl/pg/pl/content/design_marketing/herbaciane_dziedzictwo.html

Herbaciane dziedzictwo

Nowy image opakowania herbaty Tea Forte podkreśla specyfikę marki, która słynie z dobrego smaku.

 

© Tea Forte

 Herbata stanowi drugi z kolei najpopularniejszy napój na świecie. Ten fakt z pewnością pozytywnie wpływa na świadomość marki Tea Forte, która zdecydowała się na odświeżenie wizerunku swoich produktów. W efekcie tych działań na sklepowych regałach zagościły herbaty w nowych, niestandardowych opakowaniach. Elegancki design uzupełnia odświeżone, współczesne logo, które niczym wisienka na torcie dopełnia całości wyjątkowej formy.

 

Ciekawa aparycja produktu to najlepsza przynęta dla konsumentów – eksperci z dziedziny marketingu współpracujący z marką Tea Forte doskonale zdają sobie z tego sprawę. Firma, której opakowania przeszły znaczącą metamorfozę, od lat niezmiennie szczyci się wyjątkowością swojego produktu. Teraz znajduje ona potwierdzenie także w wyglądzie opakowania. Narracja wokół kampanii marketingowej koncentruje się na nowym logo oraz designie, który urzeka elegancją i wystawnością. Opakowanie zostało zaprojektowane tak, aby jego odbiór miał charakter polisensoryczny.

 

Kawa czy herbata?

Innowacja oraz związek bogatej treści i wyjątkowej formy to motywy, które towarzyszą marce Tea Forte od początku jej istnienia.

- W kontekście jakości produktów oraz ich estetyki zawsze cechował nas wysoki poziom, dzięki czemu zyskaliśmy znaczącą pozycję na rynku – mówi Stuart Avery Gold, dyrektor kreatywny Tea Forte. Nowa kreacja marki ma na celu jeszcze głębsze zanurzenie konsumenta w doświadczaniu wyjątkowości produktu. Bardziej współczesny wydźwięk opakowania wpasowuje się w preferencje pokolenia Millenials (czyli osób urodzonych w latach 1980-1995) które coraz chętniej sięga po herbatę. Według ostatniego badania YouGrov, 42 proc. Amerykanów poniżej 30. roku życia przedkłada herbatę nad kawę. Taki sam procent cechuje odwrotna tendencja. Ponad 27 proc. osób z pokolenia Millenials spożywa natomiast wyłącznie herbatę. Wynik ten ilustruje skrajną różnicę pomiędzy młodym pokoleniem a osobami powyżej 65 roku życia, które zdecydowanie wyżej cenią sobie napój kofeinowy. Zgodnie ze stanowiskiem National Coffee Association liczba konsumentów kawy znacząco zmalała w trakcie ostatnich trzech lat. Tymczasem amerykańska sprzedaż herbaty wciąż wzrasta, obecnie przynosząc dochód wysokości 10,8 bilionów dolarów w skali roku. Tym samym sieć Starbucks, która jest jednocześnie właścicielem marek Tazo i Teavana, coraz bardziej koncentruje się na przemyśle herbacianym. Marka Tea Forte pielęgnuje nieprzerwanie swoje dziedzictwo, dokonując jednak modyfikacji oferty na rzecz nowej grupy konsumentów.

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino