Kompleksowy rebranding marki Bakalland. Żółta energia przekąsek
Po 10 latach brand Bakalland, który od jesieni 2022 roku funkcjonuje w strukturach FoodWell – marki korporacyjnej powstałej z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods, przechodzi kompleksowy rebranding. Zmianie ulega logotyp, a także wszystkie opakowania. Od tej pory wszystkie opakowania produktów będą miały unowocześniony i ujednolicony design.
Projekt objął zmianę opakowań wszystkich należących do marki produktów. Ich nowa wersja wpisuje się w obecne trendy, a jednocześnie zachowuje klasyczną dla Bakallandu kolorystykę. Uwagę przykuwa żywszy niż dotychczas kolor - wyrazisty odcień żółtego, który jest silnym assetem marki. Charakterystycznym elementem w opakowaniach bakalii są umieszczone w centralnej części opakowania miseczki, wypełnione orzechami, suszonymi owocami czy ziarnami, które wskazują na przekąskowy charakter produktów. Za redesign marki Bakalland odpowiadają agencje brandingowe Czteryczwarte oraz HacketHamilton.
Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino |