Adres strony:  http://www.packaging-polska.pl/pg/pl/content/design_marketing/kompleksowy_rebranding_marki_bakalland.html

Kompleksowy rebranding marki Bakalland. Żółta energia przekąsek

© Bakalland

Po 10 latach brand Bakalland, który od jesieni 2022 roku funkcjonuje w strukturach FoodWell – marki korporacyjnej powstałej z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods, przechodzi kompleksowy rebranding. Zmianie ulega logotyp, a także wszystkie opakowania. Od tej pory wszystkie opakowania produktów będą miały unowocześniony i ujednolicony design.


Nowy design ma jednoznacznie symbolizować nowoczesność, dynamiczność i siłę pozytywnego przekazu, którym marka chce komunikować się ze swoimi klientami. Celem przeprowadzonej zmiany było odświeżenie i odmłodzenie marki oraz podkreślenie zalet bakalii i batonów jako naturalnych, ale przede wszystkim smacznych przekąsek. Przekaz zawarty jest w haśle marki „Bakalland, jesz co dobre”, które ma podpowiadać klientom, że przekąski są odpowiednie na różne okazje dnia codziennego, zdrowe i wysokiej jakości.

Projekt objął zmianę opakowań wszystkich należących do marki produktów. Ich nowa wersja wpisuje się w obecne trendy, a jednocześnie zachowuje klasyczną dla Bakallandu kolorystykę. Uwagę przykuwa żywszy niż dotychczas kolor - wyrazisty odcień żółtego, który jest silnym assetem marki. Charakterystycznym elementem w opakowaniach bakalii są umieszczone w centralnej części opakowania miseczki, wypełnione orzechami, suszonymi owocami czy ziarnami, które wskazują na przekąskowy charakter produktów. Za redesign marki Bakalland odpowiadają agencje brandingowe Czteryczwarte oraz HacketHamilton.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino