Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Marka własna Biedronki Baitz. Młodzieżowy styl

© Jeronimo Martins

Żyj po swojemu” to hasło, które przyświeca nowej kampanii marketingowej sieci Biedronka z udziałem znanych influencerów. Projekt powstał z okazji wprowadzenia nowej marki własnej Biedronki - Baitz, która podobnie jak sam brand jest skierowana do pokolenia Z. Przekąski pakowane są w dostosowane do stylu życia młodego pokolenia nowoczesne opakowania, które są przede wszystkim wygodne w użyciu.

 

Nowoczesny design Baitz nawiązuje do estetyki mediów społecznościowych – są to między innymi odważne kolory, dynamicznie przechodzące w kolejne, czy też rozmazane fotografie nawiązujące do najpopularniejszych filtrów do obróbki zdjęć. Producenci bawią się też logotypem – na każdym produkcie jest on unikalny i odmienny, tym samym podkreślając swobodę młodych ludzi i świadome łamanie konwencji w celu tworzenia własnego, niepowtarzalnego stylu. Sama nazwa Baitz to również puszczenie oka w stronę klientów, ponieważ może być ona interpretowana na wiele sposobów.

 

Przekąski idealne

Nowa marka własna sieci Biedronka stawia przede wszystkim na wygodę użytkowania, co jest niezwykle ważne w intensywnym trybie życia współczesnych młodych ludzi. Produkty Baitz znajdują się między innymi w torebkach typu Open - Close, które pozwalają na wielokrotne korzystanie z przekąsek, bez ryzyka rozsypania ich w torbie. Inne przekąski pakowane są osobno, umożliwiając zabranie ze sobą tylko kilku sztuk z całej paczki lub podzielenia się nimi z przyjaciółmi. W asortymencie marki Baitz znajdują się czekoladowe przekąski w różnych wariantach, w tym czekosandwiche, chrupiące ciasteczka z nadzieniem z orzechów laskowych, kakaowe rogaliki i delikatne ciastka z kremem waniliowym i w powłoce z mlecznej czekolady.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Fakty i Liczby…

Na początku maja tego roku, po sześciu latach bezkrólewia, ponownie odbędą się targi interpack. W tym czasie Świat nie tylko zmienił się, ale jest już inny. Oprócz koronawirusa, konfliktów, wojen i środowiska, jeden temat jest bardzo aktualny: rosnąca populacja na tej planecie. Indie wyprzedziły już Chiny z ilością 1,4 miliarda obywateli. Oznacza to, że coraz więcej osób potrzebuje żywności, najlepiej w dobrych opakowaniach. Produkcja żywności stanowi tak samo gorący temat dyskusji jak i temat środowiska czy ruchu samochodowego.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty