Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-21.03.2024 · Logimat, Stuttgart

23-25.04.2024 · Warsaw Pack, Nadarzyn

21-24.05.2024 · Plastpol, Kielce

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

Niezmiennie dobry. Puszka z lat 50. wykorzystująca pop-kulturowe motywy.

Komiksowe „cadillaki”, szafy grające i kobiety z fryzurami z lat 50. na jaskrawym tle to nowe motywy na puszkach, butelkach i kapslach RC Cola.

 

Firma Royal Crown Cola International (RCCI) od 1905 r. oferuje amerykańskim konsumentom gazowane napoje RC Cola o obniżonej zawartości kalorii. Obecnie oddział producenta napojów Cott Beverages wprowadza nowe opakowanie swoich produktów wykorzystując popularne motywy z lat 50. połączone z kolorową grafiką pop art’u. Szafa grająca czy Cadillac Coup de Ville z 1959 r. na tle jaskrawego tła to jedna z wersji retro puszek RC Cola. Druga przedstawia młodą kobietę w charakterystycznej fryzurze z lat 50., która uśmiechając się trzyma w ręku puszkę RC Cola z napisem „Smaki się zmieniają. Dobry gust nigdy”. Ten slogan jest hasłem przewodnim nowej kampanii RCCI, która stanowi kontynuację edycji z 2012 r., kiedy to na puszkach pojawiły się kolorowe i wytatuowane „pin-up girls”, i ma odpowiadać na zainteresowanie konsumentów powrotem do tamtych czasów. „RC Cola cieszy się bogatą historią jako amerykańska ikona. Chcieliśmy aby nasze działania marketingowe to odzwierciedlały. Stąd pomysł na wymieszanie amerykańskiej pop kultury z klasycznymi symbolami lat 40. i 50. wywołujące poczucie, że jest to produkt wysokiej jakości, który przetrwał próbę czasu” – tłumaczy Moshy Cohen, wiceprezes marketingu w RCCI. Przy produkcji retro puszek wykorzystano technologię nadruku wzorowaną na pomyśle Warhol’a – nakładania kilku warstw tego samego obrazu do momentu otrzymania „komiksowego” efektu.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Fakty i Liczby…

Na początku maja tego roku, po sześciu latach bezkrólewia, ponownie odbędą się targi interpack. W tym czasie Świat nie tylko zmienił się, ale jest już inny. Oprócz koronawirusa, konfliktów, wojen i środowiska, jeden temat jest bardzo aktualny: rosnąca populacja na tej planecie. Indie wyprzedziły już Chiny z ilością 1,4 miliarda obywateli. Oznacza to, że coraz więcej osób potrzebuje żywności, najlepiej w dobrych opakowaniach. Produkcja żywności stanowi tak samo gorący temat dyskusji jak i temat środowiska czy ruchu samochodowego.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty