Kierownik ds. zrównoważonego rozwoju Coca-Coli wykluczył rezygnację z jednorazowych plastikowych butelek, ponieważ wciąż jest na nie popyt. Bea Perez powiedziała podczas Davos 2020, że klienci lubią plastikowe butelki, ponieważ zamykają się i są lekkie. Rezygnacja mogłaby zrazić klientów i zmniejszyć sprzedaż; ponadto dodała, że stosowanie wyłącznie opakowań aluminiowych i szklanych może zwiększyć ślad węglowy firmy. W ubiegłym roku zarówno Coca-Cola, jak i Pepsi wypowiedziały się, że problem odpadów z tworzyw sztucznych związany jest z brakiem recyklingu i problemem zaśmiecania. Opakowanie jako takie nie stanowi problemu. Simon Lowden, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju w PepsiCo, zgodził się z przedstawicielami Coca-Coli. „Absolutnie się z tym zgadzamy. Opakowanie jest koniecznością i zapewnia bezpieczeństwo.” Co ważne, obie marki są postrzegane jako jedne z największych na świecie emitentów odpadów z tworzyw sztucznych.
Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino |