Nestlé z combiblocMini

We współpracy z firmą SIG, wiodącym dostawcą systemów i rozwiązań dla aseptycznych opakowań kartonowych, Nestlé wprowadził na rynek całą gamę napojów Nescau w opakowaniach combiblocMini z innowacyjnym rozwiązaniem w postaci papierowych słomek, które można poddać recyklingowi.

© SIG

Firma Nestlé w Brazylii wprowadziła na rynek napoje Nescau w opakowaniach kartonowych combiblocMini z innowacyjnym, odnawialnym i nadającym się do recyklingu rozwiązaniem w postaci papierowej słomki. Rozwiązanie pozwoli firmie Nestlé zredukować liczbę wytwarzanych słomek z tworzyw sztucznych o 300 milionów słomek rocznie, chroniąc przy tym środowisko naturalne przed dostaniem się szkodliwego tworzywa do mórz i oceanów.

Firma SIG jako pierwsza w branży napojów zaoferowała rozwiązanie w postaci słomek papierowych, wprowadzając na rynek również słomki do aseptycznych opakowań kartonowych w kształcie litery U.

W związku ze zmianą, Nestlé uruchomi trzy linie napełniające SIG do napełniania opakowań combiblocMini w pięciu wielkościach od 125 ml do 250 ml w zakładach produkcyjnych marki Nescau w Brazylii. Oprócz elastyczności w zakresie napełniania różnych produktów i objętości, opakowania SIG pozwolą producentowi napojów zapewnić najwyższe bezpieczeństwo i jakość żywności, będąc jednocześnie jednym z najbardziej zrównoważonych rozwiązań w zakresie opakowań dla żywności o przedłużonej trwałości. Jak pokazują oceny cyklu życia, opakowania kartonowe SIG zapewniają znacznie lepszą efektywność środowiskową niż opakowania alternatywne dla szeregu produktów, w tym żywności o przedłużonej trwałości, mleka UHT i niegazowanych napojów bezalkoholowych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Moc Prawdziwej Przyjaźni

Przyjaźń to coś czego nie nauczą Cię w szkole, a jeśli sam nie nauczyłeś się czym jest przyjaźń, to niczego się nie nauczyłeś.

 

Przyjaźń to najpiękniejsza rzecz, jaką człowiek może zaproponować drugiemu człowiekowi bezinteresownie. Przyjaciel to osoba, z którą możemy być szczerzy. Przy nim możemy też myśleć głośno. Jeden lojalny przyjaciel jest warto dziesięciu tysięcy krewnych. Suzanne Degges-White, przewodnicząca Wydziału Doradztwa....

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty