Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Nestlé z combiblocMini

We współpracy z firmą SIG, wiodącym dostawcą systemów i rozwiązań dla aseptycznych opakowań kartonowych, Nestlé wprowadził na rynek całą gamę napojów Nescau w opakowaniach combiblocMini z innowacyjnym rozwiązaniem w postaci papierowych słomek, które można poddać recyklingowi.

© SIG

Firma Nestlé w Brazylii wprowadziła na rynek napoje Nescau w opakowaniach kartonowych combiblocMini z innowacyjnym, odnawialnym i nadającym się do recyklingu rozwiązaniem w postaci papierowej słomki. Rozwiązanie pozwoli firmie Nestlé zredukować liczbę wytwarzanych słomek z tworzyw sztucznych o 300 milionów słomek rocznie, chroniąc przy tym środowisko naturalne przed dostaniem się szkodliwego tworzywa do mórz i oceanów.

Firma SIG jako pierwsza w branży napojów zaoferowała rozwiązanie w postaci słomek papierowych, wprowadzając na rynek również słomki do aseptycznych opakowań kartonowych w kształcie litery U.

W związku ze zmianą, Nestlé uruchomi trzy linie napełniające SIG do napełniania opakowań combiblocMini w pięciu wielkościach od 125 ml do 250 ml w zakładach produkcyjnych marki Nescau w Brazylii. Oprócz elastyczności w zakresie napełniania różnych produktów i objętości, opakowania SIG pozwolą producentowi napojów zapewnić najwyższe bezpieczeństwo i jakość żywności, będąc jednocześnie jednym z najbardziej zrównoważonych rozwiązań w zakresie opakowań dla żywności o przedłużonej trwałości. Jak pokazują oceny cyklu życia, opakowania kartonowe SIG zapewniają znacznie lepszą efektywność środowiskową niż opakowania alternatywne dla szeregu produktów, w tym żywności o przedłużonej trwałości, mleka UHT i niegazowanych napojów bezalkoholowych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty