Nowy język kodowania. Rewolucyjne oprogramowanie etykieciarek Bizerba.

Nowe rozwiązanie Bizerba pozwoli producentom artykułów spożywczych na znaczne zwiększenie efektywność produkcji i bezpieczeństwa etykietowanych towarów.

Dostawca rozwiązań z zakresu etykietowania i znakowania, firma Bizerba, wzbogaciła oprogramowanie swoich etykieciarek o nową funkcję „Plug-in Label”. Jej zadaniem jest identyfikacja etykiety za pomocą kodu data matrix, umieszczonego na papierze nośnym etykiety i automatyczne dostosowanie konfiguracji do bieżącej produkcji. Innowacyjna funkcjonalność jest zasługą ulepszonego systemu, który umożliwia nawiązanie współpracy pomiędzy etykieciarką towarów (GLM-levo) a etykietami termotransferowymi (BRL 70 i BRL 90).

 

W momencie, gdy producent opakowania umieści rolkę etykiety w urządzeniu, system samodzielnie zweryfikuje wszystkie odpowiednie parametry – dzięki temu skonfigurowane urządzenie GLM-Ievo osiągnie prędkość wydruku nawet do 300 mm/sek. „Etykieciarka skontroluje jaki układ etykiety należy zastosować na danym materiale, rozpozna obszary nadruku, rodzaj powłoki i kleju oraz maksymalną szybkość etykietowania” – wyjaśnia Marc Büttenbach, dyrektor sprzedaży systemu „Plug-in Label” w firmie Bizerba. Przykładowo, aplikacja etykiet BLR 90 pozwala na ultraszybki wydruk o prędkości do 300 mm/sek. Natomiast po rozpoznaniu etykiet BRL 70, system wybiera automatycznie mniejszą prędkość przy jednoczesnym zachowaniu optymalnego i w pełni czytelnego wydruku kodów kreskowych oraz tekstu. Dodatkowo, system samodzielnie zweryfikuje wybór odpowiedniego języka narodowego na etykietach bezpośrednio przed ich wydrukiem. Kolejną cechą wyróżniającą etykiety marki Bizerba jest to, że każdej rolce etykiet jest przyporządkowany unikalny kod data matrix, który gwarantuje jej oryginalność. Firma Bizerba zadbała również o aspekt ekonomiczny – producent zapłaci za nową funkcję tylko w przypadku gdy rzeczywiście z niej skorzysta; koszt „Plug-in Label” zostanie uwzględniony w cenie etykiet (od 10-15 proc. większej niż standardowo), a nie etykieciarki. Rozwiązanie to zostanie wprowadzone na rynek jesienią br.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Czy wiedzieliście, że...

...większość kupujących wodę toaletową rozpoznaje ją nie po zapachu, ale po opakowaniu?

... również zapach opakowania potrafi zainteresować kupującego?

... „poczucie wartości” opakowania odgrywa coraz większą rolę w procesie zakupu?

... trend do emocjonalnego zakupu stanowi wielką szansę dla opakowania?

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty