Advertisement

Kalendarium

31.05.-10.06.2016 · drupa, Dusseldorf

15-16.06.2016 · PLME, Kielce

15-16.06.2016 · Konkurs Best Private Label Packaging 2016

Maszyny i urządzenia

Robot jak z filmu. Kliklok Internationał prezentuje

Hasło „Transformer” kojarzy się głównie z filmem, bądź komiksem, o supernowoczesnych robotach. Co amerykańskie kino akcji ma wspólnego z branżą opakowaniową? Chociażby to, że na rynku pojawiła się właśnie najnowsza, bardziej wydajna maszyna do formowania opakowań kartonowych ładowanych od góry – nazwana właśnie TransFormer. 

więcej »

Konstrukcje z pomysłem. Linie rozlewnicze skrojone pod potrzeby producentów

O tym, że popyt rządzi rynkiem nie trzeba nikogo przekonywać. Pytanie tylko – czy warto zawsze słuchać jego podpowiedzi? Właściciele poznańskiej firmy Autojet mówią zgodnie, że tak, a za przykład podają swoją historię.

 
więcej »

Rewia serc. Przegląd maszyn rozlewniczych.

Maszyna rozlewająca to serce każdej linii rozlewniczej. Wszystkie inne czynności można zastąpić, wykonując operacje manualnie lub napełniając pojemniki za pomocą lejka lub strzykawki. Czym kierować się przy wyborze odpowiedniego urządzenia, aby „serce” pracowało jak najdłużej i jak najbardziej wydajnie?

 
więcej »

Naświetlony druk. Wiking Graf i EskoArtwork.

czerwiec 2011

Coraz więcej drukarni korzysta z produktów belgijskiej firmy EskoArtwork, która dostarcza oprogramowania i urządzenia dla branży opakowaniowej. Na terenie Polski dystrybutorem EskoArtwork jest Digiprint, który w kwietniu br. w łódzkiej drukarni Wiking Graf zakończył instalację naświetlarki do płyt fotopolimerowych Esko CDI 2530.

więcej »

Opt(y/i)malne zamknięcia.

wrzesień 2010

Podczas wrześniowych targów FachPack 2010 w Norymberdze Grupa Optima przedstawiła swoje innowacje w zakresie pakowania produktów spożywczych, kosmetycznych i chemicznych. Pierwszą z zaprezentowanych maszyn była - wystawiona w kategorii „Functional Closures” - Optima CFL1.

więcej »

Komentarz miesiąca

Love is in the air...

Miłość to chęć podarowania komuś czegoś. Przy czym z takich okazji jak Walentynki czy Dzień Matki chodzi głównie o prezenty, które płyną z serca. To wielkie wyzwanie dla działów marketingu, projektantów i właścicieli marek, jak można temat miłości i szacunku przełożyć na opakowania?

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty