Advertisement

Kalendarium

27-29.09.2016 · Fachpak

26-29.09.2016 · Logipak

26-29.09.2016 · Taropak

26-29.09.2016 · Polagra Food

27.09.2016 · III Kongres Przemysłu Opakowań

Maszyny i urządzenia

Robot jak z filmu. Kliklok Internationał prezentuje

Hasło „Transformer” kojarzy się głównie z filmem, bądź komiksem, o supernowoczesnych robotach. Co amerykańskie kino akcji ma wspólnego z branżą opakowaniową? Chociażby to, że na rynku pojawiła się właśnie najnowsza, bardziej wydajna maszyna do formowania opakowań kartonowych ładowanych od góry – nazwana właśnie TransFormer. 

więcej »

Konstrukcje z pomysłem. Linie rozlewnicze skrojone pod potrzeby producentów

O tym, że popyt rządzi rynkiem nie trzeba nikogo przekonywać. Pytanie tylko – czy warto zawsze słuchać jego podpowiedzi? Właściciele poznańskiej firmy Autojet mówią zgodnie, że tak, a za przykład podają swoją historię.

 
więcej »

Rewia serc. Przegląd maszyn rozlewniczych.

Maszyna rozlewająca to serce każdej linii rozlewniczej. Wszystkie inne czynności można zastąpić, wykonując operacje manualnie lub napełniając pojemniki za pomocą lejka lub strzykawki. Czym kierować się przy wyborze odpowiedniego urządzenia, aby „serce” pracowało jak najdłużej i jak najbardziej wydajnie?

 
więcej »

Naświetlony druk. Wiking Graf i EskoArtwork.

czerwiec 2011

Coraz więcej drukarni korzysta z produktów belgijskiej firmy EskoArtwork, która dostarcza oprogramowania i urządzenia dla branży opakowaniowej. Na terenie Polski dystrybutorem EskoArtwork jest Digiprint, który w kwietniu br. w łódzkiej drukarni Wiking Graf zakończył instalację naświetlarki do płyt fotopolimerowych Esko CDI 2530.

więcej »

Opt(y/i)malne zamknięcia.

wrzesień 2010

Podczas wrześniowych targów FachPack 2010 w Norymberdze Grupa Optima przedstawiła swoje innowacje w zakresie pakowania produktów spożywczych, kosmetycznych i chemicznych. Pierwszą z zaprezentowanych maszyn była - wystawiona w kategorii „Functional Closures” - Optima CFL1.

więcej »

Komentarz miesiąca

50 shades of grey...

W codziennym życiu nie zastanawiamy się dlaczego, kiedy wchodzimy do sklepu odruchowo sięgamy po te same kolory ubrań, przedmiotów czy opakowań. Wiadome jest też, że zielony symbolizuje harmonię, niebieski uspokaja a czerwony pobudza. Nasze życie tętni kolorami.

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty