Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Autentyczność Chopin Rye Organic

Excellence Centre w Äänekoski dysponuje najnowocześniejszą technologią w zakresie badań i rozwoju, projektowania opakowań oraz parametrów użytkowych tektury i opakowań. Naszą ambicją jest przyspieszanie innowacji w zakresie materiałów i opakowań oraz stworzenie platformy współpracy dla klientów i partnerów technologicznych z całego świata.

© Metsä Board

Metsä Board, wiodący europejski producent tektury premium z włókien pierwotnych, zaprojektował w swoim Excellence Centre w Äänekoski w Finlandii lekkie, ale wytrzymałe i łatwe do recyklingu opakowanie dla organicznej wódki - Chopin Rye Organic.

               

Dla Podlaskiej Wytwórni Wódek Polmos, rodzinnej destylarni produkującej znaną na całym świecie markę Chopin Vodka, było przede wszystkim ważne, aby opakowanie przekazywało etos marki: „Poszukując inspiracji dla projektu opakowania naszego produktu, chcieliśmy, aby opakowanie odpowiadało ekologicznemu procesowi jego wytwarzania. Mieliśmy niezwykle entuzjastyczną wizję stworzenia autentycznie organicznego i ekologicznego opakowania z trzema głównymi motywami: czystość, biel i prostota”- wyjaśnia Joanna Dolińczyk, Koordynator ds. Marketingu marki Chopin Vodka.

Opakowanie zostało wyprodukowane przy użyciu lekkiego białego kraftlinera MetsäBoard Natural WKL Bright, produkowanego w zakładzie Metsä Board Husum. Jest on wytwarzany z włókien pierwotnych, które pochodzą w 100 procentach z lasów północnoeuropejskich, w których prowadzona jest zrównoważona gospodarka leśna.

 

Czystość, biel i prostota

Opakowanie zostało wyprodukowane z użyciem chroniącej zawartość tektury na fali F, której wszystkie warstwy są wykonane z białego kraftlinera MetsäBoard Natural WKL Bright. Całkowicie białe, kaszerowane opakowanie ma lekką konstrukcję opartą na klapkach zamykających, które nie wymagają stosowania kleju. Brak kleju, w połączeniu z minimalnym pokryciem farbami o niskiej migracji i lakierem na bazie wody, pozwolił stworzyć opakowanie, które jest bezpieczne, stylowe i łatwe do recyklingu. Opakowanie zostało wyprodukowane przez Prost-Key Packaging w Polsce.

Mechanizm otwierający umożliwia wielokrotne łatwe otwieranie i zamykanie opakowania, a jednocześnie utrzymuje butelkę na miejscu. Zakrzywione podwójne bigi stanowią wzmocnienie i odsłaniają butelkę, gdy patrzy się z boku. Białe wykończenie obejmuje wytłoczony po obu stronach napis „organic” i podkreśla czystość.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty