Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Wegańskie etykiety

Dzięki certyfikacji wegańskich materiałów etykietowych firmy mogą przekazać konsumentom, że cały ich zakup - łącznie z opakowaniem - jest zgodny z ich wartościami.

© Avery Dennison

Firma Avery Dennison wprowadziła na rynek nowe portfolio wegańskich etykiet, które nie zawierają składników pochodzenia zwierzęcego. Dodatkowo, każda pozycja w portfolio została stworzona bez przeprowadzania testów na zwierzętach, czy GMO pochodzenia zwierzęcego. Nowa oferta etykiet uzyskała certyfikat Eve Vegan, niezależnej organizacji stworzonej przez Vegan France, która działa na rzecz promowania wegańskich alternatyw w różnych branżach, w tym w przemyśle spożywczym i medycznym. Portfolio składa się z sześciu materiałów wierzchnich, trzech klejów i dwóch linerów, które można mieszać i dopasowywać w zależności od potrzeb. Każda pozycja oferuje podobny poziom wydajności do niewegańskich alternatyw. W oparciu o potrzeby producentów i użytkowników końcowych planowane jest rozszerzenie asortymentu o nowe rozwiązania. Weganizm to nie tylko dieta” - mówi Luuk Zonneveld, menedżer produktu w firmie Avery Dennison. „Jest to filozofia i sposób życia skoncentrowany na unikaniu wykorzystywania zwierząt do produkcji żywności, ubrań i wielu innych. Naturalnie dotyczy to również świata opakowań i jesteśmy podekscytowani, że możemy pozwolić producentom przenieść ich zaangażowanie w bycie cruelty-free na wyższy poziom dzięki innowacyjnym etykietom opracowanym przez nasz zespół badawczo-rozwojowy” - dodaje. Nowe etykiety przeznaczone są dla branży kosmetycznej, winiarskiej, spirytusowej oraz spożywczej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty