|
Oprócz udostępnienia projektu branży kosmetycznej, Olay oferuje nowe wieczko konsumentom bez dodatkowych kosztów - jest ono bezpłatneie dodawane do zamówienia przy zakupie produktów firmy Olay.
© Olay
|
Firma Olay wprowadzi do swojego asortymentu nowe rozwiązanie opakowaniowe w postaci zamknięcia pod nazwą Easy Open, które ma ułatwić otwieranie produktów osobom niepełnosprawnym. Nowe rozwiązanie jest na chwilę obecną tylko prototypem. Zamknięcie składa się z zakrętki ze skrzydełkami, podwyższonego wieczka o zwiększonej przyczepności, kontrastowej etykiety oraz napisu w alfabecie Braille’a. Rozwiązanie znajdzie swoje zastosowanie w opakowaniach serii kremów Regenerist. „Byliśmy zaszczyceni mogąc blisko współpracować z grupą pasjonatów, którzy przyczynili się do powstania Easy Open Lid” - dodaje Chris Heiert, starszy wiceprezes firmy Olay. „Naszym obowiązkiem jest zapewnienie wszystkim konsumentom dostępu do produktów, które zaspokajają ich potrzeby i bezproblemowo wpisują się w ich codzienne życie. Nie możemy jednak zrobić tego sami, dlatego zdecydowaliśmy się nie opatentować tej pokrywki, a raczej podzielić się jej projektem ze społecznością. Mamy nadzieję, że inni dołączą do nas w naszych wysiłkach na rzecz uczynienia produktów bardziej inkluzywnymi” - podkreśla.