Metal / Stal

Piękno w wersji postarzonej

Producenci kosmetyków nieustannie poszukują zupełnie nowego pojęcia estetyki, wykorzystując najróżniejsze materiały do opakowywania swoich wyrobów. Marka Grace Cosmetics, pionier w wykorzystywaniu i rozwoju nowych technik dekoracyjnych dla opakowań kosmetycznych, dzięki technice patynowania nadaje opakowaniom dla kompaktowych kosmetyków do makijażu iście miedziany wygląd.

więcej »

Wcale metale. Europejski rynek opakowań i zamknięć metalowych.

Często nie zdajemy sobie sprawy z ich obecności w naszym życiu, przekonani, że rynkiem „rządzą polimery”. Metale, a wśród nich zwłaszcza aluminium - eksperci przewidują, że w nadchodzących latach nadal będą one ważną częścią rynku opakowaniowego.

więcej »

Robi wrażenie. Eleganckie puszki z powłoką 3D

Oddział szwajcarskiego producenta opakowań Hoffman Neopac zaprezentował na targach Luxepack 2013 w Monako nową metodę uszlachetnienia okrągłych i prostokątnych puszek z metalu. Powlekanie 3D po wyschnięciu optycznie powiększa obszar pokryty lakierem, dodając mu również właściwości dotykowych.

więcej »

Aluminiowe sztuczki. Innowacje od Ball Packaging Europe

  W tym roku firma Ball Packaging Europe zaprezentowała już jedną innowację – technologię Dynamark, umożliwiającą uzyskanie do 24 różnych wzorów nadruku na puszkach w pojedynczej partii produkcyjnej (o której pisaliśmy na łamach PACKAGING POLSKA 5/2013). Jednak międzynarodowy producent opakowań do napojów ma jeszcze niejednego asa w rękawie – na targach Drinktec w Monachium podbił zwiedzających projektem puszki z magiczną słomką, która wysuwa się po otwarciu, a ostatnio w Madrycie pokazał najnowszą technologię nadruku. 

 
więcej »

Podwójne dno. Innowacje od Crown Beverage Packaging

 Koncern Crown Holdings wprowadził ostatnio sporo zamieszania na rynku puszek. Wszystko przez najnowsze zamknięcie typu Vented End z podwójnym otworem.

 

więcej »

Zrozumieć metal. Uszlachetnianie metalowych opakowań.

Choć aluminium ma wiele zalet, to trzeba przyznać, że nie jest wdzięcznym materiałem do obróbki. Zwłaszcza w kwestii uszlachetniania, producenci opakowań stoją przed nie lada wyzwaniem, gdy chcą przenieść z papieru na metal oryginalny projekt studio graficznego. O czym warto pamiętać przy produkcji i dekoracji aluminium tłumaczą najwięksi producenci opakowań z tego materiału.

więcej »

Mucha nie siada. Nowa puszka od Anheuser-Busch.

Budweiser postanowił zaskoczyć amerykańskich konsumentów, którzy myśleli, że puszka ich ulubionego piwa nie może lepiej wyglądać. Nowy projekt aluminiowego opakowania kształtem przypomina męską muszkę, nawiązując do logo piwnego koncernu. „Ta puszka jest nieporównywalna z żadnym innym opakowaniem na rynku. Budweiser zasłużył na najbardziej unikatową i innowacyjną puszkę i myślę, że ją znaleźliśmy” – powiedział Pat McGauley, wiceprezes działu innowacji w firmie Anheuser-Busch, która odpowiada za to opakowanie.

więcej »

Puszka na kilka razy. Rozwiązanie can2close podbija Europę.

Prototyp wielokrotnie zamykanego wieczka do puszek, autorstwa niemieckiej firmy can2close, wzbudził sensację podczas ostatniej edycji konkursu „Can of the Year“ w Tokio. Teraz rusza na podbój Europy po wyróżnieniu zdobytym na Munich Business Plan.

więcej »

Skok w przyszłość. Miody pitne i oliwa z oliwek w puszkach.

Metalowe opakowania już zdążyły podbić globalny rynek alkoholi, ale Crown Beverage Packaging pokazuje, że jeszcze nie powiedziały ostatniego słowa. Zapowiedzią kolejnej ekspansji tych pojemników jest nowy projekt puszki dla miodu pitnego Green Collar marki Blue Dog oraz hiszpańskiej oliwy z oliwek.

więcej »

Hobok w koronie. Chemopak nadal w natarciu! – wprowadza na rynek nowy produkt.

Ziarnko do ziarnka, aż zbierze się... pełen zakres dostaw i usług. Chemopak nie daje o sobie zapomnieć – po przeprowadzeniu dogłębnych i szczegółowych badań opakowań w aspekcie ich jakości oraz spełnienia wszelkich wymogów i wprowadzeniu kartonowej sprzedaży puszek przez Internet, nadszedł czas na kolejne rozszerzenie oferty i gamy produktów – tym razem na scenę rynkową i do portfolio firmy wkraczają hoboki z koronowym wiekiem.

więcej »

Komentarz miesiąca

Ruch i Świat

Sekret zdrowia i urody to RUCH. Mądre powiedzenie mówi: bezruch to choroba, ruch to zdrowie, a sport to mord! Zatem nie ma co przesadzać w życiu, ponieważ przez przypadek można się zabić. Dlatego tylko mądry, ruch jest właściwy. Ruch może zastąpić wszystkie lekarstwa, ale wszystkie lekarstwa nie zastąpią nigdy ruchu. Ruch jest nawet lekarstwem na smutek. Ruch rządzi całym Światem.

Reklama

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty