Robi wrażenie. Eleganckie puszki z powłoką 3D

Powlekanie 3D to nowa metoda uszlachetniania opakowań firmy Hoffman, która powstała z myślą o produktach z branży cukierniczej, spożywczej i tytoniowej.

Oddział szwajcarskiego producenta opakowań Hoffman Neopac zaprezentował na targach Luxepack 2013 w Monako nową metodę uszlachetnienia okrągłych i prostokątnych puszek z metalu. Powlekanie 3D to sposób dekorowania stosowany już przy obróbce tworzyw sztucznych i tektury, jednak dopiero teraz został zastosowany na ocynkowanej blasze. Zdaniem producenta, idealnie uzupełnia druk offsetowy, powlekanie lakierem matowym lub z połyskiem oraz reliefowanie. Uszlachetnienie to jest nakładane w jednym ciągu na maszynie fleksograficznej i przylega bezpośrednio do wstępnie przygotowanej powierzchni metalu. Po wyschnięciu optycznie powiększa obszar pokryty lakierem, dodając mu również właściwości dotykowych. Powlekanie 3D umożliwia także aplikację różnych lakierów strukturalnych czy wzorów, które podkreślą tylko wybrane fragmenty powierzchni. W ten sposób opakowanie tworzy zupełnie nowy wizerunek marki na półce sklepowej.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niezastąpione szkło!

Czy możemy sobie wyobrazić wodę toaletową w opakowaniu PET, piwo w kartoniku, wino lub alkohole wysokoprocentowe w puszce? Stanowczo NIE! Byłoby to swojego rodzaju gwałtem na tych wyrobach. Co prawda ekskluzywne perfumy zapakowane są z reguły dodatkowo w elegancki kartonik, ale sam produkt jest zawsze w szklanym „majstersztyku”. Eleganckimi perfumami, podobnie jak i szlachetnymi trunkami napełniane są wyłącznie szklane butelki. Kiedy przyjrzymy im się bliżej, zauważymy, że niejednokrotnie zdobią je wymyślne wzory.

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty