Skok w przyszłość. Miody pitne i oliwa z oliwek w puszkach.

Wprowadzając nowe opakowania na oliwę z oliwek, Crown Packaging Europe udowodnił, że istnieją jeszcze nisze, które są wyzwaniem dla producentów metalowych opakowań.

 

Metalowe opakowania już zdążyły podbić globalny rynek alkoholi, ale Crown Beverage Packaging pokazuje, że jeszcze nie powiedziały ostatniego słowa. Zapowiedzią kolejnej ekspansji tych pojemników jest nowy projekt puszki dla miodu pitnego Green Collar marki Blue Dog oraz hiszpańskiej oliwy z oliwek.

 

Miody pitne są popularnym napojem alkoholowym znanym już od starożytności. Marka Blue Dog zdecydowała się jednak wyprzedzić swoją epokę i przenieść oryginalne produkty ze szklanych butelek do 340 ml puszek. Efekty było widać od razu – zwiększyła się dystrybucja nie tylko na obszarze Stanów Zjednoczonych, ale również za Oceanem. Głównym celem producenta miodu pitnego były właściwości barierowe metalowych opakowań oraz gwarancja zachowania unikalnego smaku i jakości tego produktu. „Kluczowym czynnikiem była dla nas współpraca z producentem opakowań, który mógł nas wesprzeć w całym procesie pakowania i dostosować się do naszych potrzeb” – podsumował Simon Blatz, właściciel marki Blue Dog Mead. Dodatkowym atutem jest fakt, że aluminiowa powierzchnia puszki idealnie nadaje się do zadruku i oferuje dużo więcej przestrzeni niż standardowa etykieta na butelce. Ze względu na brak doświadczenia producenta miodu pitnego w przygotowaniu nadruku na metalu, Crown doradził firmie nie tylko w kwestii grafiki i doboru kolorów, ale również zaprezentował jak wygląda proces dekoracji puszek w swoim zakładzie w Washyngtonie. Ostateczny werdykt zapadnie przy półce sklepowej, jednak zarówno Blue Dog Mead, jak i Crown Beverage Packaging można uznać za prekursorów w swoich kategoriach.

  

 

 

Miód pitny Blue Dog Green Collar jest dostępny w USA w 340 ml puszkach od Crown Beverage Packaging.

Wyjść z szafy

Według Międzynarodowej Rady ds. Oliwy (International Olive Council), popyt na oliwę z oliwek sukcesywnie wzrasta, zwłaszcza w Europie. Wychodząc naprzeciw

zapotrzebowaniu konsumentów na wygodne w użytkowaniu, ekologiczne oraz chroniące właściwości produktu opakowanie, firma Crown Packaging Europe przygotowała specjalną linię aluminiowych pojemników również dla produktów z tego segmentu. Zaprojektowane specjalnie dla takich hiszpańskich marek, jak: La Organic, Prince Albert Olices, Merula i Hacienda Queiles, wyróżniają się odmiennymi kształtami i dekoracyjnymi wykończeniami. Poza swoimi barierowymi właściwościami (dobra ochrona oliwy przed wilgocią, promieniami słonecznymi i powietrzem), producent zwraca uwagę również na ich lekkość, łatwość w długodystansowym transporcie, jak również 100 proc. przetwarzalność, bez szkody dla jakości przechowywanej oliwy. „Na tak konkurencyjnym rynku, jak branża spożywcza, produkty muszą wyróżniać się atrakcyjnym opakowaniem. Współpracując z producentami oliwy staramy się zaprojektować takie opakowania, które nie tylko przyciągają uwagę z półek sklepowych, ale również będą na tyle interesujące, że nie znikną w głębi szafy, ale pojawią się na kuchennym stole, wzmacniając świadomość marki i lojalność wśród konsumentów” – skomentowała Veroniquw Curulla, kierownik marketingu w Crown Packaging Europe.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Hot red – to prawdziwa miłość!

Czerwony to kolor miłości. Powszechnie wiadomym jest, że czerwony jest kolorem dynamiki, przyciąga uwagę i ma bardzo silny ładunek emocjonalny. To najgorętsza ze wszystkich barw, to kolor życia, emocji i skrajnych uczuć. To właśnie na dowód głębokiego, gorącego uczucia kupujemy czerwone róże oraz pralinki w opakowaniu w kształcie czerwonego serca.

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty