Aktualności

Współpraca dla rozwoju

Smurfit Kappa nawiązała współpracę z globalnym dostawcą usług transportowych Scania, aby zastąpić niektóre z materiałów używanych w łańcuchu dostaw rozwiązaniami papierowymi. Przedsiębiorstwo poprosiło o przygotowanie opakowania dla szyb do samochodów ciężarowych.

więcej

Projektantem jest się zawsze

Agnieszka Pluszczewicz, autorka zwycięskiego projektu opakowania „Garść Zdrowia”, poszukuje inspiracji w codziennym życiu. W wywiadzie dla magazynu PACKAGING POLSKA zdradza, że nigdy nie rozstaje się ze szkicownikiem, bowiem pomysł może nadejść w każdej chwili.

Satysfakcja gwarantowana!

„W procesie projektowania najważniejsze było to, co dostaliśmy od klienta – zaufanie”, podkreśla Maciej Nadolski, przedstawiciel agencji 44 DESIGN. O pracy nad zwycięskim projektem – puszką MAZURAQUA mobican oraz poziomie tegorocznej edycji konkursu ART OF PACKAGING opowiada Czytelnikom magazynu PACKAGING POLSKA.

Komentarz miesiąca

Opakowanie spontaniczne

Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty

Fotogaleria

Partnerzy