Saszetka dla wymagających. Nowe automaty pakujące od Coffee Service.

Najnowszy automat Cofpack Doypack H do pakowania w saszetki standardowe lub typu doypack.
Czwarta już edycja targów Opakowań dla Przemysłu Spożywczego Pakfood w Poznaniu zbiegła się w czasie z premierą nowego automatu Cofpack Doypack H firmy Coffee Service. Nowoczesna seria maszyn pakujących jest dedykowana różnego rodzaju produktom pakowanym w saszetki standardowe lub typu Doypack z korkiem 45° i 90°. Jak zapowiadają przedstawiciele firmy, cena i funkcjonalność nowego urządzenia na pewno zaskoczą pozytywnie producentów artykułów spożywczych.

 

Nowa seria automatów mechaniczno-pneumatycznych służy do wykonywania i ewentualnego napełniania produktem opakowań typu saszetka i doypack. Zakres standardowego automatu typu 1,7 to opakowania o szerokościach 70-170 mm i wysokości 70-300 mm. Maszyna w pełnej wersji jest automatem bardzo wszechstronnym, produkującym opakowania typu saszetka i doypack z możliwością wklejania zamknięcia zip (struna) oraz wgrzania korków 45° i 90° w zależności od potrzeb klienta. Cofpack Doypack H, poza wytwarzaniem opakowań, posiada stację dozowania, gdzie przy użyciu odpowiednich dozowników można od razu napełnić wykonane opakowania. W tym momencie uwidacznia się wszechstronność urządzenia, bowiem zakres produktów do napełniania obejmuje, poza artykułami spożywczymi, również chemię gospodarczą, płyny uzupełniające i elementy kawałkowe. Automat umożliwia także wycięcie „eurootworów” czy „rączki”.

 

Opakowania na miarę

„Cofpack Doypack H jest szybkim, nowoczesnym automatem formująco-dozującym, będącym uzupełnieniem naszej oferty, rozszerzając jej zakres poza dotychczasowe automaty pakujące w gotowe opakowania. Jest to automat w dużej części mechaniczny, a więc dużo bardziej wydajny niż z napędem pneumatycznym” – podsumował Tadeusz Stępień, prezes firmy Coffee-Service. Mechaniczna wydajność automatu waha się od 50 do 150 opakowań na minutę, w zależności od rodzaju produktu, dozownika i pojemnika. Zdaniem przedstawicieli firmy zaskakuje zarówno wszechstronnością, wydajnością i nowoczesnością rozwiązań, jak i konkurencyjnością wobec istniejących tego typu automatów nie tylko polskiej produkcji. „Stosunek ceny do jakości jest realny i pozytywnie zaskoczył już pierwszych zainteresowanych” – zaznacza Tadeusz Stępień. Automat ze względów logistycznych nie będzie pokazywany na targach Pakfood w Poznaniu, ale planowany jest w najbliższym czasie pokaz pracy automatu w firmowej pakowalni w Sokołowie koło Warszawy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie spontaniczne

Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty