Szybko, szybciej, Ishida. Nowa naważarka wielogłowicowa CCW-RV.

„Opracowując nowy model naważarki skupiliśmy się na zastosowaniu takich rozwiązań, które dadzą najwięcej korzyści naszym klientom” – wyjaśnia Steve Jones.
Jeszcze większa wydajność, lepszy interfejs użytkownika, najwyższa sprawność i niezwykła odporność nawet na najtrudniejsze warunki produkcyjne. Tak o najnowszej naważarce wielogłowicowej CCW-RV mówią przedstawiciele firmy Ishida.

 

Ishida CCW-RV ma naważać najdokładniej spośród wszystkich dostępnych na rynku maszyn wielogłowicowych, a ilość produktu wydawanego za darmo lecz niezamierzenie stale utrzymywać w pobliżu zera. Naważarka pracuje z wydajnością o ok. 15 proc. większą niż jej poprzedniczka, dzięki zastosowaniu szybciej reagujących napędów dozujących, w postaci rynienek radialnych, zapewniających szybszy i bardziej równomierny przepływ produktu. Dodatkowo higieniczna konstrukcja o stopniu ochrony IP67 minimalizuje miejsca gromadzenia się bakterii i pozwala na szybsze i łatwiejsze czyszczenie, zwiększając tym samym czas przeznaczony na produkcję. Jest to możliwe dzięki zaprojektowaniu samoociekających pokryw o sześciostopniowym pochyleniu nad podajnikiem oraz korpusu głównego o dziewięciostopniowym pochyleniu.

 

Najlepsza

Zastosowany system zarządzania energią zapewnia trzy tryby mocy (pełny, połowiczny i Eco), w zależności od warunków pracy. Pomaga to zmniejszyć zużycie energii o 20 proc. w porównaniu z poprzednią, najlepszą dotychczas na rynku naważarką Ishida serii R, co dla producentów żywności oznacza wyższą sprawność produkcyjną i oszczędność kosztów. Ponadto naważarka CCW-RV – według jej producenta – zachowuje niezwykłą trwałość i sprawność typową dla urządzeń firmy Ishida, a solidna konstrukcja umożliwia jej niezawodną pracę nawet w najtrudniejszym środowisku. „Dzięki łatwiejszemu ustawianiu parametrów, większej wydajności, szybszemu czyszczeniu i zwiększonej wytrzymałości, przyspieszamy czas produkcyjny naszego klienta i wielkość jego produkcji. To wszystko, w połączeniu z mniejszym zużyciem energii, obniża koszty produkcji i przyspiesza zwrot inwestycji” – wyjaśnia Steve Jones, General Manager – Product Group Marketing firmy Ishida Europe: „Dzięki niezwykłej dokładności ważenia i niezawodności naważarki Ishida udało nam się sprawić, że z najlepszego powstało… jeszcze lepsze”.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie spontaniczne

Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty