Na dwa razy. Dwukrotnie powlekany karton typu kraftliner.

Firma Metsä Board, do niedawna M-real, wprowadza na rynek dwa nowe rodzaje dwukrotnie powlekanego kartonu Kemiart typu kraftliner. Wykonane z nich materiały reklamowe przeznaczone do prezentacji w punktach sprzedaży oraz opakowania używane w handlu detalicznym charakteryzują się – jak zapewnia producent – nasyconymi, żywymi kolorami i większym połyskiem.

 

Kemiart Graph+ oraz Kemiart Lite+ mają zapewnić gładszą i bardziej błyszczącą powierzchnię, lepszą drukowność, jaśniejsze kolory i większą precyzję w reprodukcji szczegółów dzięki dwukrotnemu powlekaniu. Nowe gatunki kraftlinera nadają się idealnie do produkcji opakowań dla handlu detalicznego, materiałów reklamowych i promocyjnych oraz opakowań wysokiej jakości. (...)

 

 © Metsä Board

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie spontaniczne

Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty