Sztywna ale elastyczna. Nowa tektura Iggesund.

 

Wkrótce pojawi się na rynku kolejna generacja tektury Invercote. Seria „G” będzie różnić się od swoich poprzedniczek lekkim powleczeniem spodniej strony, które, według zapewnień producenta, umożliwi efektywne drukowanie na wewnętrznej stronie opakowań. Ponadto, nowa tektura od Iggesund ma być bardziej odporna na światło. Invercote G znajdzie się w sprzedaży od lata 2015 roku.

 

„Nie jest to rewolucja, lecz elastyczna adaptacja do stopniowo zmieniających się wymagań klientów. Powleczenie strony spodniej jest bardzo delikatne. Poprawia jakość zadruku, zachowując jednocześnie w dotyku uczucie szorstkości” – mówi Arvid Sundblad, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu w firmie Iggesund Paperboard. Gdyby firma miała stworzyć kanon swoich klasycznych produktów, otwierałaby go niewątpliwie tektura Invercote, która w ciągu ostatnich lat stała się synonimem wysokiej jakości. Swoje opakowania produkuje z niej wielu różnorodnych producentów. Przed wprowadzeniem ostatnich ulepszeń Invercote G charakteryzował się trzema warstwami powleczenia na stronie wierzchniej oraz niepowlekaną stroną spodnią i dostępny był w gramaturach od 180 do 380 g/m2. Nowe powleczenie na odwrocie oznacza także zwiększenie białości tej strony. Ponadto poprawiono światłotrwałość. Dzięki temu, z biegiem czasu, opakowanie zachowuje na półce sklepowej doskonały wygląd.

Dla wszystkich zainteresowanych umieszczaniem wewnętrznych aplikacji od początku lutego br. znana jest specyfikacja serii Ivcercote G. Jednocześnie udostępnione zostały próbki do zadruku. Umieszczanie informacji po obydwu stronach opakowania to trend, który na dobre już zagościł w branży. Producentom materiałów stawia on wyzwania technologiczne wiążące się m.in. z grubością, jasnością i teksturą.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Nie wszystko złoto, co się świeci

Pragnienie doskonałości inspiruje. Migoczące, błyszczące, promieniujące opakowania kojarzą nam się z czymś eleganckim, odświętnym i ekskluzywnym. W związku z tym producenci stosują dużo ciekawych technologicznych tricków, aby zadowolić wymagających klientów. Wszystkie zabiegi w trakcie produkcji opakowań mają na celu jedno – wpłynąć tak na naszą podświadomość, aby uzyskać efekt „WOW” i „kup mnie”.

Reklama

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty