Popisowy numer. Opakowanie Lumson na kosmetyki śpiewaczki operowej

Linia kosmetyków Judith Williams – projektantki ubrań, prezenterki telewizyjnej oraz utalentowanej śpiewaczki operowej – jest obecnie dostępna w luksusowych opakowaniach od włoskiego producenta, firmy Lumson. Innowacyjna formuła kremów przeciwzmarszczkowych, opracowana we współpracy z naukowcami z Ambrosialab z uniwersytetu Ferara, została zapakowana w szklane słoiki metalizowane srebrnym lakierem wodnym oraz czarnym sitodrukiem. Zakrętka została poddana srebrnej metalizie oraz hot-stampingowi, który podkreślił jej charakter premium. Olejek do twarzy, dekoltu, dłoni, a nawet końcowek włosów można wygodnie aplikować z 30-mililitrowej butelki z wkraplaczem, która również została metalizowana. Z kolei serum z naturalnym kwasem gamma-aminomasłowym, zmniejszającym oznaki przedwczesnego starzenia skóry, zamknięto w szklanym, dekorowanym srebrnym lakierem pojemniku oraz z dopasowanym kolorystycznie aplikatorem. Opakowanie posiada także przezroczystą nakładkę z logo marki wykonanym w technologii hot-stampingu. „Jakość moich kosmetyków jest podkreślana przez ich luksusowe opakowanie, stąd naturalnym wyborem była współpraca z marką Lumson” – posumowała Judith Williams.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Czy wiedzieliście, że...

...większość kupujących wodę toaletową rozpoznaje ją nie po zapachu, ale po opakowaniu?

... również zapach opakowania potrafi zainteresować kupującego?

... „poczucie wartości” opakowania odgrywa coraz większą rolę w procesie zakupu?

... trend do emocjonalnego zakupu stanowi wielką szansę dla opakowania?

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty