Popisowy numer. Opakowanie Lumson na kosmetyki śpiewaczki operowej

Linia kosmetyków Judith Williams – projektantki ubrań, prezenterki telewizyjnej oraz utalentowanej śpiewaczki operowej – jest obecnie dostępna w luksusowych opakowaniach od włoskiego producenta, firmy Lumson. Innowacyjna formuła kremów przeciwzmarszczkowych, opracowana we współpracy z naukowcami z Ambrosialab z uniwersytetu Ferara, została zapakowana w szklane słoiki metalizowane srebrnym lakierem wodnym oraz czarnym sitodrukiem. Zakrętka została poddana srebrnej metalizie oraz hot-stampingowi, który podkreślił jej charakter premium. Olejek do twarzy, dekoltu, dłoni, a nawet końcowek włosów można wygodnie aplikować z 30-mililitrowej butelki z wkraplaczem, która również została metalizowana. Z kolei serum z naturalnym kwasem gamma-aminomasłowym, zmniejszającym oznaki przedwczesnego starzenia skóry, zamknięto w szklanym, dekorowanym srebrnym lakierem pojemniku oraz z dopasowanym kolorystycznie aplikatorem. Opakowanie posiada także przezroczystą nakładkę z logo marki wykonanym w technologii hot-stampingu. „Jakość moich kosmetyków jest podkreślana przez ich luksusowe opakowanie, stąd naturalnym wyborem była współpraca z marką Lumson” – posumowała Judith Williams.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Co to jest Marka?

Marka jest określona przez opakowanie daleko bardziej niż przez sam produkt. Niewielu ludzi jest w stanie rozpoznać swoje papierosy, jogurt czy mleko wśród nieoznakowanych próbek. Nieoznakowane produkty to produkty niezadrukowane. Dopiero opakowanie zadrukowane przekazuje treść konsumentowi. Dzięki drukowi wyrażamy treść obrazem i przekazujemy odbiorcy to co chcemy o produkcie powiedzieć.

Reklama

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty