|
Wirtualne targi firmy będą dostępne dla klientów przez cały rok.
© Südpack
|
Wraz z końcem czerwca rozpoczęły się wirtualne targi firmy Südpack, które są dostępne
dla odwiedzających 24 godziny na dobę przez cały rok. Celem wirtualnych targów jest, jak podkreśla producent, stworzenie „nowej ścieżki komunikacji z klientami”. Będą one podzielone na dwa poziomy. Pierwszy z nich, dostępny bez rejestracji, oferuje ogólne informacje dotyczące produktów i innowacji produktowych firmy oraz strategii zrównoważonego rozwoju. Z kolei na poziomie drugim zarejestrowani odwiedzający mogą zapoznać się ze szczegółowymi informacjami oraz obejrzeć wykłady, a także pobrać prezentacje, ulotki i broszury. W centrum uwagi znajdują się przede wszystkim ekologiczne innowacje produktowe, skoncentrowane na czterech obszarach działania: przydatności do recyklingu i zwiększeniu udziału recyklatu, redukcji ilości materiału, foliach z surowców odnawialnych oraz gospodarce o obiegu zamkniętym. Oprócz tego odwiedzający targi mogą także skorzystać z porad specjalistów w zakresie doboru właściwej technologii druku i materiałów, od projektu do procesów uszlachetniania, kaszerowania i konfekcjonowania.