Absolut Vodka zmienia design swojej kultowej butelki. Zmiana jest jednym z największych działań wizerunkowych od momentu wprowadzenia produktu na rynek w 1979 roku. Jak podkreśla firma, nowywygląd opakowania jest hołdemdlawiarygodności, dziedzictwaiautentyczności marki Absolut i manacelu zharmonizowaniei unowocześnieniewyglądu ikonicznejbutelkizprzezroczystegoszkła. Na nowej etykiecie nie zobaczymy już długiego ozdobnego tekstu. Od teraz etykieta jest minimalistyczna i podkreśla przede wszystkim miejsce pochodzenia produktu, jakim jest Szwecja. Oprócz kultowego napisu „Absolut Vodka” w granatowym kolorze, na butelce można znaleźć grafikę pierwszego budynku gorzelni, której towarzyszy hasło „One source. One community. One small village in the south of Sweden”. Medalion znajdujący się na górnej części butelki został uzupełniony o podpis znajdującego się na nim Larsa Olssona Smitha, założyciela destylarni. Na butelce po raz pierwszy umieszczono etykietę papierową, która informuje o woltażu produktu i podkreśla jego pochodzenie. Nie zmienił się jednak kształt butelki, który nawiązuje wyglądem do XVIII-wiecznej butelki aptekarskiej. Za projekt nowej etykiety odpowiada Brand Union Stockholm. Całość opakowania powstała we współpracy z hutą szkła Ardagh Group.