Abc SRP. Branżowa konferencja Movidy.

data publikacji: listopad 2011

 Foto:© EMG

Robert Lis z firmy DS Smith Polska przedstawił prezentację na temat: „Doświadczenia w konstrukcji opakowań SRP i display’ów przeznaczonych do sieci handlowych”.

Jak wygląda etykieta logistyczna GS1, co może stanowić zagrożenie w procesie produkcji opakowań, jakie są funkcję opakowań SRP w łańcuchu dostaw, dlaczego opakowania SRP zdobyły tak dużą sławę w Anglii i wreszcie, jak nowe media wpływają na projektowanie opakowań? – na te i wiele innych pytań przedstawiciele branży opakowaniowej szukali odpowiedzi podczas konferencji Movidy w stolicy.

 

Organizowane przez Movida Conferences konferencje cieszą się dużym uznaniem i renomą – można to było zauważyć także na liście uczestników ostatniego wydarzenia. Przedstawiciele wielu liczących się nie tylko w branży opakowaniowej firm, m.in. Stora Enso, Nivea, dr Irena Eris, Werner Kenkel, Artplast, O-I, Mondi, w dniach 4-5 października 2011 r. przyjechali do warszawskiego hotelu Courtyard by Marriott, by zaczerpnąć wiedzy nt. „Wymogów sieci handlowych wobec opakowań gotowych na półkę SRP i marki własnej”. Podczas dwóch dni wykładów eksperci i praktycy, m.in. Bogumił Bombola, Poduct Manager z Dunapack Eurobox Packaging, Piotr Frąckowiak z Instytutu Logistyki i Magazynowania, Sylwia Piskulska, Department Manager Marketing Marek Własnych w sieci Intermarche, Robert Lis, Specjalista ds. Marketingu DS Smith Polska, Małgorzata Starczewska, Strateg agencji brandigowej Dragon Rouge, od lat zajmujący się branżą opakowaniową dzielili się z uczestnikami swoimi doświadczeniami.

Przedstawiono wytyczne odnośnie opakowań gotowych na półkę i marek własnych poszczególnych sieci handlowych. Poruszono także kwestię prawidłowego projektowania opakowań zbiorczych, bezpieczeństwa produktów w transporcie, ergonomii opakowań i logistyki pakowania. Dużym zainteresowaniem cieszył się wykład o dostosowywaniu opakowań zbiorczych do rozmiarów palet w zgodzie ze standardami ISO. Bardziej kreatywne i socjokulturowe prezentacje dotyczyły trendów designu oraz możliwości rozwoju w segmencie marek własnych. Ponadto uczestnicy mogli dowiedzieć się jakie oznaczenia produktów FMCG obowiązują na całym świecie i co to są kody GS1.

Merytoryczne wystąpienia prelegentów przypadły do gustu słuchaczom, którzy podczas przerw kawowych omawiali wszystkie detale prezentacji. „Rzeczowo i na temat. Jasno przedstawiono sprawy nas interesujące. Możliwość zadawania pytań podczas prezentacji była bardzo pomocna” – ocenił konferencję dyrektor ds. finansów i administracji Artplast Polska. Przedstawiciel z Mondi Corrugated dodał: „Ta konferencja to także możliwość poznania ciekawych osób z szeroko pojętej branży”.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Fascynacja składanym cudełkiem-pudełkiem...

O znaczeniu opakowania w fazie zakupu można pisać bez końca. O ważności opakowań, ich wpływie na potencjalnego nabywcę oraz roli marketingowej napisano już wiele książek.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty