Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-21.03.2024 · Logimat, Stuttgart

23-25.04.2024 · Warsaw Pack, Nadarzyn

21-24.05.2024 · Plastpol, Kielce

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

Finał ART OF PACKAGING 2021

Gala Finałowa Art of Packaging, Przewodnicząca Jury Izabella Seidl-Kwiatkowska, przemówienie

Finał piętnastej edycji konkursu ART OF PACKAGING 2021 zakończony. 20 września 2021 roku w Sali Koncertowej Filharmonii Poznańskiej odbyła się uroczysta Gala, podczas której poznaliśmy zwycięskie opakowania i ich twórców. W Konkursie udział wzięli zarówno profesjonaliści z branży opakowaniowej, jak i studenci stawiający pierwsze kroki w projektowaniu.

 

Nadesłane zgłoszenia dopisały nie tylko pod względem ilości, ale przede wszystkim jakości. Tegoroczna edycja ART OF PACKAGING obfitowała w kreatywne rozwiązania i pełną wdzięku estetykę. Funkcjonalność, design i ekologia to nieodłączne cechy nadesłanych do Konkursu opakowań. Wybór najlepszego w poszczególnych kategoriach nie był łatwy. Wśród prac nie zabrakło takich, dla których impulsem do powstania była sytuacja związana z koronawirusem. Tak właśnie powstał projekt Grymasków - Zwycięzcy ART OF PACKAGING 2021 DEBIUTY. Nagroda Golden Pixel za kunszt i wysoką jakość druku przyznana została opakowaniu na dwie butelki wina Harmonia dwóch smaków, które zaprojektowała i wykonała firma Adams, a użytkuje firma Bartex-Bartol.

 

Gala Finałowa Art of Packaging, Zwycięzcy Art of Packaging 2021

Jubileuszowa Gala Finałowa była niezwykle uroczysta - zaproszonych gości witała lodowa rzeźba statuetki ART OF PACKAGING błyszcząca w światłach reflektorów. Punktem kulminacyjnym wieczoru, na który wszyscy czekali, było ogłoszenie zwycięzcy tegorocznej edycji ART OF PACKAGING. Statuetkę i tytuł Perły wśród opakowań ART OF PACKAGING 2021 PROFESSIONAL otrzymała firma Amazepack za projekt skrzyni transportowej z tektury. Produkt zachwycił przemyślaną konstrukcją i designem. Co więcej potwierdził, że ART of PACKAGING pomyślany jest dla wszystkich rodzajów opakowań na rynku i każdy ma szansę na zwycięstwo. W trakcie ceremonii nie zabrakło inspirującego przemówienia Przewodniczącej Jury, Izabeli Seidl-Kwiatkowskiej. Motywujące, zwłaszcza dla Debiutantów, były również wypowiedzi Zwycięzców z poprzednich edycji Konkursu - to podsumowanie pokazało, że odbywający się od kilkunastu lat Konkurs nie kończy się w dniu Gali, ale przekłada się na zawodowy sukces twórców zwycięskiego opakowania. Po emocjach oficjalnej części Gali przyszedł czas na zrobienie pamiątkowych zdjęć na czerwonym dywanie, gratulacje dla Zwycięzców i wywiady do telewizyjnych kamer. Wszyscy chętni mogli zobaczyć wystawę nominowanych prac. Najważniejszy jednak był dla wszystkich fakt spotkania się i porozmawiania na żywo. Przybyli z całej Polski goście celebrowali te niezwykłe chwile do późnego wieczoru, kiedy to zgasły światła za ostatnią osobą. Aż do następnego roku.

 

 Gala Finałowa Art of Packaging, zwycięzca Art of Packaging 2021 Debiuty, od lewej: zwycięzca Art of Packaging 2021 Debiuty, Adam Marczuk przedstawiciel firmy Werner Kenkel

ART OF PACKAGING 2020 - Debiuty:

 

ZWYCIĘZCA ART OF PACKAGING 2021 DEBIUTY - Perła wśród opakowań:

Grymaski

Autor: Wojciech Zabel

Uczelnia: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy

 

Wyróżnienie Przewodniczącej Jury:

Opakowanie urody kosmetyczne
Autor: Aleksandra Bieleń

Uczelnia: Wyższa Szkoła Informatyki w Rzeszowie

 

Wyróżnienie firmy Rosenthal:

DIY TEA

Autor: Dawid Fik

Uczelnia: Akademia Sztuki w Szczecinie

 

W poszczególnych kategoriach Debiutantów zwyciężyli: 

 

De luxe:

Cre-ate chocolate
Autor: Gabriela Żełudziewicz
Uczelnia: Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

 

Etykieta:

„Kiedy dorosnę zostanę…”

Autor: Marta Czepczor

Uczelnia: Akademia Sztuk Pięknych we Wrocławiu

 

Freestyle:

Grymaski

Autor: Wojciech Zabel

Uczelnia: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy

 

POS:

„Fajfoklok”

Autor: Małgorzata Kosicka

Uczelnia: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy

 

Pragnienia:

Eko? Logicznie

Autor: Ewa Brudziewska, Zuzanna Ornacka

Uczelnia: Wyższa Szkoła Europejska w Krakowie

 

Pszczele:

Opakowanie na miód

Autor: Aleksandra Pałgan

Uczelnia: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach

 

Smakowite:

Tipo-Harmonica

Autor: Marek Żyńczak

Uczelnia: Wyższa Szkoła Techniczna w Katowicach

 

Tekturowa kreacja:

No Damage, Just Fun

Autor: Dawid Fik

Uczelnia: Akademia Sztuki w Szczecinie

 

Urody:

Natural Oils

Autor: Aleksandra Pałgan

Uczelnia: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach

 

 

Gala Finałowa Art of Packaging, zwycięzca Art of Packaging 2021 Professional, od lewej: prezes firmy Heidelberg Polska Krzysztof Pindral, Przewodnicząca Jury Izabella Seidl-Kwiatkowska, zwycięzca firma Amazepack Krzysztof Ładoga, Trzeci Zastępca Prezydenta Miasta Poznania Bartosz Guss

ART OF PACKAGING 2020 - Professional:

 

ZWYCIĘZCA ART OF PACKAGING 2020 PROFESSIONAL - Perła wśród opakowań:

Corebox
Zgłaszający, producent i projektant: Amazepack

 

ZWYCIĘZCA NAGRODY GOLDEN PIXEL:

Harmonia dwóch światów

Zgłaszający i producent: Adams
Projektant: Adams (Grzegorz Mieczkowski, Maciej Andersz)
Użytkownik: Bartex–Bartol

 

Wyróżnienie Przewodniczącej Jury:

Linia produktów Pani Szyszka
Zgłaszający i producent: POSkładani
Projektant: POSkładani (Mateusz Strembski)
Użytkownik: Krzysztof Czapski

 

W poszczególnych kategoriach Profesjonalistów zwyciężyli:

 

Etykieta exequo:

Męskie wody kolońskie Lucjan’s Barbershop
Zgłaszający i producent: Etilab
Projektant i użytkownik: Lucjan’ Barbershop / Lucjan Wosiek

oraz:

Mintis Gin
Zgłaszający: Color Press
Producent i użytkownik: Port of Spirits
Projektant: Mikovec Design

 

Etykieta cyfrowa:

Zgłaszający: Eticod / Whisky Embassy
Producent: Eticod
Projektant: Ostecx Creative
Użytkownik: Ministerstwo Browaru
Dystrybutor: Whisky Embassy

 

Flekso:

Old Shipman Whisky
Zgłaszający i użytkownik: Grupa AWW
Producent: Skanem Poznań
Projektant: Sylwia Mendyk, Grzegorz Stanżewski

 

Freestyle:

Corebox
Zgłaszający, producent i projektant: Amazepack

 

Marka własna:

Winoteka Netto
Zgłaszający, producent i projektant: Smurfit Kappa Polska
Użytkownik: Netto

 

Opakowanie cyfrowe:

Gin 24 Herbs 700ml
Zgłaszający i producent: Grafpol
Projektant: Moono
Użytkownik: Trend Spirits

 

POS exequo:

Ferrero fiat 500
Zgłaszający, producent i projektant: TFP- Grafika
Użytkownik: Skandinavisk Display & POS A/S

opraz:

POS-baksetball
Zgłaszający i projektant: Digit Pack
Producent: Leoart

 

Pragnienia:

Tryb Domówki
Zgłaszający: Hammer Poznań
Producent i projektant: Hammer
Użytkownik: Wyborowa, Pernod Ricard

 

Premium:

1233 Apple / Grape Vodka w kartoniku
Zgłaszający i użytkownik: Toruńskie Wódki Gatunkowe
Producent: Nestorpack
Projektant: TS Art Designer

 

Smaku:

Zjedz sobie dekady z czekolady
Zgłaszający: musk
Producent: Drukarnia TŻ
Projektant: kolektyw musk

 

Tekturowa kreacja exequo:

Bałtyk
Zgłaszający, producent i użytkownik: TFP
Projektant: TFP (Mateusz Wesołek, Łukasz Marciniak)

oraz:

CARTboard
Zgłaszający, producent i użytkownik: Adams
Projektant: Adams (Marek Budzyński, Monika Suchecka)

 

Urody:

Miraculum 1924 Perfumeria Damska
Zgłaszający, producent i użytkownik: Miraculum
Projektant: Miraculum (Marta Szostakiewicz)

 

Z szuflady:

Przepis na spaghetti
Zgłaszający, producent i projektant: UDS

 

EKO:

EKO-Nowy Rok

Zgłaszający, użytkownik i producent: Model Opakowania
Projektant: Model Opakowania (Andrzej Śliwiński), Senstudio (Karolina Józwik)

 

Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratulujemy!

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Fakty i Liczby…

Na początku maja tego roku, po sześciu latach bezkrólewia, ponownie odbędą się targi interpack. W tym czasie Świat nie tylko zmienił się, ale jest już inny. Oprócz koronawirusa, konfliktów, wojen i środowiska, jeden temat jest bardzo aktualny: rosnąca populacja na tej planecie. Indie wyprzedziły już Chiny z ilością 1,4 miliarda obywateli. Oznacza to, że coraz więcej osób potrzebuje żywności, najlepiej w dobrych opakowaniach. Produkcja żywności stanowi tak samo gorący temat dyskusji jak i temat środowiska czy ruchu samochodowego.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty