Finał ART OF PACKAGING 2021
Finał piętnastej edycji konkursu ART OF PACKAGING 2021 zakończony. 20 września 2021 roku w Sali Koncertowej Filharmonii Poznańskiej odbyła się uroczysta Gala, podczas której poznaliśmy zwycięskie opakowania i ich twórców. W Konkursie udział wzięli zarówno profesjonaliści z branży opakowaniowej, jak i studenci stawiający pierwsze kroki w projektowaniu.
Nadesłane zgłoszenia dopisały nie tylko pod względem ilości, ale przede wszystkim jakości. Tegoroczna edycja ART OF PACKAGING obfitowała w kreatywne rozwiązania i pełną wdzięku estetykę. Funkcjonalność, design i ekologia to nieodłączne cechy nadesłanych do Konkursu opakowań. Wybór najlepszego w poszczególnych kategoriach nie był łatwy. Wśród prac nie zabrakło takich, dla których impulsem do powstania była sytuacja związana z koronawirusem. Tak właśnie powstał projekt Grymasków - Zwycięzcy ART OF PACKAGING 2021 DEBIUTY. Nagroda Golden Pixel za kunszt i wysoką jakość druku przyznana została opakowaniu na dwie butelki wina Harmonia dwóch smaków, które zaprojektowała i wykonała firma Adams, a użytkuje firma Bartex-Bartol.
Jubileuszowa Gala Finałowa była niezwykle uroczysta - zaproszonych gości witała lodowa rzeźba statuetki ART OF PACKAGING błyszcząca w światłach reflektorów. Punktem kulminacyjnym wieczoru, na który wszyscy czekali, było ogłoszenie zwycięzcy tegorocznej edycji ART OF PACKAGING. Statuetkę i tytuł Perły wśród opakowań ART OF PACKAGING 2021 PROFESSIONAL otrzymała firma Amazepack za projekt skrzyni transportowej z tektury. Produkt zachwycił przemyślaną konstrukcją i designem. Co więcej potwierdził, że ART of PACKAGING pomyślany jest dla wszystkich rodzajów opakowań na rynku i każdy ma szansę na zwycięstwo. W trakcie ceremonii nie zabrakło inspirującego przemówienia Przewodniczącej Jury, Izabeli Seidl-Kwiatkowskiej. Motywujące, zwłaszcza dla Debiutantów, były również wypowiedzi Zwycięzców z poprzednich edycji Konkursu - to podsumowanie pokazało, że odbywający się od kilkunastu lat Konkurs nie kończy się w dniu Gali, ale przekłada się na zawodowy sukces twórców zwycięskiego opakowania. Po emocjach oficjalnej części Gali przyszedł czas na zrobienie pamiątkowych zdjęć na czerwonym dywanie, gratulacje dla Zwycięzców i wywiady do telewizyjnych kamer. Wszyscy chętni mogli zobaczyć wystawę nominowanych prac. Najważniejszy jednak był dla wszystkich fakt spotkania się i porozmawiania na żywo. Przybyli z całej Polski goście celebrowali te niezwykłe chwile do późnego wieczoru, kiedy to zgasły światła za ostatnią osobą. Aż do następnego roku.
ART OF PACKAGING 2020 - Debiuty:
ZWYCIĘZCA ART OF PACKAGING 2021 DEBIUTY - Perła wśród opakowań: Grymaski Autor: Wojciech Zabel Uczelnia: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy
Wyróżnienie Przewodniczącej Jury: Opakowanie urody kosmetyczne Uczelnia: Wyższa Szkoła Informatyki w Rzeszowie
Wyróżnienie firmy Rosenthal: DIY TEA Autor: Dawid Fik Uczelnia: Akademia Sztuki w Szczecinie
W poszczególnych kategoriach Debiutantów zwyciężyli:
De luxe: Cre-ate chocolate
Etykieta: „Kiedy dorosnę zostanę…” Autor: Marta Czepczor Uczelnia: Akademia Sztuk Pięknych we Wrocławiu
Freestyle: Grymaski Autor: Wojciech Zabel Uczelnia: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy
POS: „Fajfoklok” Autor: Małgorzata Kosicka Uczelnia: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy
Pragnienia: Eko? Logicznie Autor: Ewa Brudziewska, Zuzanna Ornacka Uczelnia: Wyższa Szkoła Europejska w Krakowie
Pszczele: Opakowanie na miód Autor: Aleksandra Pałgan Uczelnia: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Smakowite: Tipo-Harmonica Autor: Marek Żyńczak Uczelnia: Wyższa Szkoła Techniczna w Katowicach
Tekturowa kreacja: No Damage, Just Fun Autor: Dawid Fik Uczelnia: Akademia Sztuki w Szczecinie
Urody: Natural Oils Autor: Aleksandra Pałgan Uczelnia: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ART OF PACKAGING 2020 - Professional:
ZWYCIĘZCA ART OF PACKAGING 2020 PROFESSIONAL - Perła wśród opakowań: Corebox
ZWYCIĘZCA NAGRODY GOLDEN PIXEL: Harmonia dwóch światów Zgłaszający i producent: Adams
Wyróżnienie Przewodniczącej Jury: Linia produktów Pani Szyszka
W poszczególnych kategoriach Profesjonalistów zwyciężyli:
Etykieta exequo: Męskie wody kolońskie Lucjan’s Barbershop oraz: Mintis Gin
Etykieta cyfrowa: Zgłaszający: Eticod / Whisky Embassy
Flekso: Old Shipman Whisky
Freestyle: Corebox
Marka własna: Winoteka Netto
Opakowanie cyfrowe: Gin 24 Herbs 700ml
POS exequo: Ferrero fiat 500 opraz: POS-baksetball
Pragnienia: Tryb Domówki
Premium: 1233 Apple / Grape Vodka w kartoniku
Smaku: Zjedz sobie dekady z czekolady
Tekturowa kreacja exequo: Bałtyk oraz: CARTboard
Urody: Miraculum 1924 Perfumeria Damska
Z szuflady: Przepis na spaghetti
EKO: EKO-Nowy Rok Zgłaszający, użytkownik i producent: Model Opakowania
Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratulujemy!
Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino |