Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Ilkka Hämälä w Cepi

Ilkka Hämälä, prezes i dyrektor generalny Metsä Group został nowym przewodniczącym Cepi, Konfederacji Europejskiego Przemysłu Papierniczego.

© Metsä Group

Od stycznia 2022 roku Ilkka Hämälä przejmie od swojego poprzednika Ignazio Capuano stanowisko przewodniczącego w zarządzie Cepi, jednego z wiodących stowarzyszeń reprezentujących przemysł papierniczy w Europie. Jego kadencja potrwa dwa lata. Ilkka Hämälä od 2018 roku jest prezesem i dyrektorem generalnym Metsä Group, grupy wywodzącej się z Finlandii i działającej w około 30 krajach, która zajmuje się produkcją papieru, tektury i masy celulozowej dla wielu sektorów przemysłu. Jedną ze spółek Metsä Group jest Metsäliitto Cooperative, firma będąca własnością około 100 000 fińskich właścicieli lasów, które reprezentują niemal połowę lasów w Finlandii i są jednymi z największych w całej Unii Europejskiej. W trakcie swojej kariery Ilkka  Hämälä zajmował różne stanowiska wysokiego szczebla w Metsä Group, rozpoczynając swoją karierę w firmie w 1988 roku. Jako przedstawiciel branży, która jest często postrzegana jako wzór do naśladowania ze względu na swoje zaangażowanie w zrównoważony rozwój, będzie on kontynuował prace swojego poprzednika, współpracując z instytucjami UE w celu wsparcia Europejskiego Zielonego Ładu, zapewniając jednocześnie, że branża ta pozostanie konkurencyjna, a wprowadzone regulacje umożliwią realizację inwestycji niezbędnych do jej dalszego rozwoju, innowacji i realizacji celów w zakresie redukcji emisji gazów cieplarnianych zgodnie z ambicjami UE dotyczącymi ochrony klimatu i środowiska.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty