Joulupukki w Wieliczce. UPM Raflatac świętuje 5-lecie produkcji w Polsce

Karnawałowe szaleństwo zazwyczaj zaczyna się po Nowym Roku, jednak firma UPM Raflatac rozpoczęła świętowanie jeszcze w grudniu, organizując coroczne Mikołajkowe spotkanie ze swoimi stałymi klientami i partnerami w wyjątkowej oprawie. Tym razem było ono szczególne z dwóch powodów.

 

Po pierwsze, zbiegło się z piątą rocznicą uruchomienia produkcji materiałów etykietowych UPM Raflatac w Polsce. Po drugie, odbyło się w jednym z najcenniejszych zabytków w Polsce, wpisanym na listę UNESCO i odwiedzanym rocznie przez ponad milion turystów z całego świata. „Zabraliśmy Was w tym roku w magiczne miejsce. Znajdujemy się 125 metrów pod ziemią w słynnej Kopalni Soli Wieliczka, która jest wspaniałym połączeniem natury i architektury. Chcieliśmy w wyjątkowy sposób uczcić ten rok (...). Dziękujemy Wam za owocną współpracę przez te wszystkie lata obecności w Polsce. Pragniemy, abyście odczuli dziś ducha naszej firmy, którego nazywamy «Raflatouch» (...). Oznacza, że naprawdę troszczymy się o Was – także jako ludzi, a Wy możecie niezmiennie na nas polegać. Dziś po raz kolejny chcemy tego dowieźć” – tymi słowami powitał zgromadzonych gości Jani Konkarikoski, dyrektor generalny UPM Raflatac. Te oryginalne Mikołajki pod ziemią uświetniła swoim przybyciem również mityczna postać Joulupukki prosto z Laponii, będąca fińskim odpowiednikiem Świętego Mikołaja. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie spontaniczne

Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty