Mikołaj istnieje naprawdę. Tervetuloa Joulupukki kaksituhatta yksitoista tapahtumaan!

Foto: Najprawdziwszy Joulupukki, czyli Święty Mikołaj prosto z Finlandii! Co zaskakujące, na stałe związany jest z branżą etykietową...

Bardzo się cieszę, że mam sposobność powitać Was wszystkich na naszej kolejnej imprezie mikołajkowej. Aż trudno uwierzyć, jak szybko minął ten rok. Wspaniale jest widzieć ponownie tak wielu z Was” * – powiedział Jani Konkarikoski, dyrektor generalny UPM Raflatac Polska podczas mikołajkowego spotkania, które wpisało się już w kalendarz grudniowych spotkań z klientami i partnerami firmy. Ku ogólnemu zaskoczeniu swoją powitalną mowę wygłosił w języku polskim! „Dynamicznie rozwijający się polski rynek jest dla nas bardzo ważny. Chciałbym Wam wszystkim podziękować za współpracę w tym roku i życzyć, żeby przyszły rok był dla nas wszystkich jeszcze lepszy” ** – dodał Jani Konkarikoski, po czym swoje przemówienie przetłumaczył dla fińskich gości. Z kolei w języku fińskim przemówił dyrektor sprzedaży na Polskę Przemysław Różycki, witając gości i życząc jednocześnie udanej zabawy: „No, Olen iloinen että olette jälleen saapuneet viettämään tätä iltaa kanssamme. Nauttikaa joulutunnelmasta samalla kun odotellaan joulupukin saapumista. Tervetuloa Joulupukki kaksituhatta yksitoista tapahtumaan!” ***. W oczekiwaniu na Mikołaja, który przybył o północy, w klimacie Śnieżynek, występów tanecznych, konkursów i dobrej muzyki przedstawiciele branży etykiet, w doborowym towarzystwie bawili się i biesiadowali do białego rana. Tegoroczne Joulupukki odbyły się w Zawierciu i były jednocześnie okazją do spotkania członków Stowarzyszenia Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych.

 

* Minulla on ilo ja kunnia toivottaa teidät tervetulleeksi perinteiseen Joulupukki juhlaamme. Vuosi on vierähtänyt uskomattoman nopeasti. On todella hienoa nähdä teidät kaikki jalleen täällä tänään.

** Puolan markkina on meille erittäin tärkeä ja se jatkaa vahvaa kehittymistään. Haluankin käyttää tämän mahdollisuuden kiittääkseni teitä kaikkia vahvasta yhteistyöstä ja toivon ensi vuoden olevan entistä parempi meille kaikille.

*** Cieszę się, że ponownie jesteście Państwo z nami, że w świątecznej atmosferze i w oczekiwaniu na Mikołaja możemy wspólnie spędzić ten wieczór. Witam Was na Joulupukki 2011!

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie spontaniczne

Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty