Puszka na drogę. Marsz z puszką od Ball Packaging Europe.

Puszkę z limitowanej edycji wyprodukowanej przez firmę Ball Packaging Europe można było zdobyć podczas obchodów Światowego Dnia Chodzenia (World Walking Day). Z tej okazji w 17 polskich miastach zorganizowano marsze pod hasłem „Maszeruję-Kibicuję”, w które włączyli się zarówno sportowcy (warszawską grupę prowadził Robert Korzeniowski), jak i politycy (wydarzeniu patronowała Joanna Mucha, Ministra Sportu i Turystyki). Ball Packaging podczas wydarzenia rozdał ok. 16,5 tys. okolicznościowych puszek z napojem izotonicznym. Była to jedyna okazja, żeby zdobyć unikalne opakowanie, nawiązujące do zdrowego stylu życia, z charakterystycznym wizerunkiem chodziarzy i proekologicznym sloganem, ponieważ produkt nie trafi do dystrybucji handlowej. Wyprodukowana w polskiej fabryce Ball w Radomsku aluminiowa puszka jest w 100 proc. przetwarzalna i powstała jako efekt współpracy producenta opakowań z Fundacją na rzecz Odzysku Aluminiowych Puszek po Napojach RECAL. Działania te wpisują się w realizowaną przez Ball koncepcję zrównoważonego rozwoju, której jednym z filarów są starania na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Światowemu Dniu Chodzenia jak co roku patronowała TAFISA – Światowe Stowarzyszenie Sportu dla Wszystkich. Firma Ball Packaging Europe jest sponsorem tej międzynarodowej organizacji.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty