|
„Sposób, w jaki »Sustainability Unfolded« przedstawia złożone kwestie zrównoważonego rozwoju, odbiega od stylu komunikacji typowego dla sektora B2B. Naszym celem jest pobudzenie i zaangażowanie czytelnika, a także zachęcenie wszystkich do spojrzenia na te tematy z szerszej perspektywy” - dodaje Marjo Halonen, Metsä Board VP Communications.
© Metsä Board
|
Zapotrzebowanie na łatwo zrozumiałe informacje dotyczące zagadnień zrównoważonego rozwoju ciągle wzrasta. W związku z tym firma Metsä Board postanowiła utworzyć nową witrynę internetową „Sustainability Unfolded”, która przedstawia tematy z tego zakresu i pozwala wspierać klientów firmy w znajdowaniu odpowiednich rozwiązań, szczególnie w kontekście zrównoważonego rozwoju i projektowania opakowań.
„Nie zamierzamy przedstawiać wyłącznie naszych poglądów, ale chcemy zająć się tymi tematami z szerszego punktu widzenia, zorientowanego na konsumenta. Zrównoważony rozwój to temat, który ma wiele aspektów. Oczekujemy, że nasza inicjatywa przyczyni się do lepszego poznania tych zagadnień i dostarczy informacji, które są niezbędne do podejmowania właściwych, świadomych i zrównoważonych wyborów” - mówi Anne Uusitalo, Metsä Board Sustainability Director. Jak podkreśla producent, informacje oparte na faktach i danych stanowią główną treść „Sustainability Unfolded” i są przedstawione w sposób łatwy do przyswojenia. Ich związek z tekturą i opakowaniami jest opisany w szerszym kontekście: na witrynie udostępniane będą zbiory artykułów redakcyjnych oraz wywiady ze specjalistami i influencerami - zróżnicowaną grupą autorów, dzielących się swoimi poglądami i spostrzeżeniami, którzy pozwolą wnieść nowe spojrzenie na tematy takie jak wylesianie, zmiana klimatu, recykling i greenwashing.