Zakodowany profesjonalizm. Inwestycje w firmie HIT-Kody Kreskowe.

data publikacji: styczeń 2012

„Decyzje podjęte blisko osiemnaście lat temu oraz ludzie, którzy tworzyli tę firmę na początku 1994 roku są podstawą dzisiejszego sukcesu” – powiedział Grzegorz Iglewski, prezes zarządu HIT-Kody Kreskowe, witając zaproszonych gości na uroczystym otwarciu nowego budynku firmy. 

 

20 stycznia br. miało miejsce uroczyste otwarcie nowego budynku biurowego firmy HIT-Kody Kreskowe w Suchym Lesie k. Poznania. Wybudowano go obok obecnego obiektu produkcyjno-magazynowego, gdzie planowana jest rozbudowa parku maszynowego fleksograficznej drukarni etykiet oraz usług serwisowych sprzętu AutoID. W nowo otwartym budynku mieszczą się natomiast działy sprzedaży, projektów i wdrożeń. „Poprawa warunków pracy z pewnością wpłynie na rozwój form naszych kontaktów z klientami. Mamy obecnie do dyspozycji kilka sal, pozwalających jednocześnie podjąć na szkoleniach czy prezentacjach ponad 60 osób. Wyposażone w profesjonalny sprzęt multimedialny oraz stale uzupełniane w zasób urządzeń demonstracyjnych dają możliwość realizacji efektywnych i różnorodnych tematycznie programów szkoleniowych z zakresu AutoID” – komentuje Grzegorz Iglewski. Uroczystość otwarcia została połączona z konferencją szkoleniową dla pracowników. Otworzył ją wykład inauguracyjny dr Grzegorza Szyszki, dyrektora Instytutu Logistyki i Magazynowania, który wraz z docentem Krzysztofem Puciatyckim (w 1994 roku był on kierownikiem ILiM) mieli swój udział w zapoczątkowaniu działalności firmy HIT Kody Kreskowe. „Kiedy na początku lat dziewięćdziesiątych wdrażaliśmy system kodów kreskowych w Polsce, przedsiębiorstw o podobnym profilu działalności jak HIT Kody Kreskowe było dziesiątki. Udało się jednak tylko niektórym. Widziałem i podziwiałem z jakim uporem była tworzona ta firma. Zostaje mi pogratulować sukcesu i osiągniętej pozycji. Nowe technologie, nowe wyzwania – jest nad czym pracować i życzę, aby HIT Kody Kreskowe dalej się rozwijał, a jego kompetencje rosły” – powiedział dr Grzegorz Szyszka.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Inteligentny design opakowania

Wraz z rozwojem gospodarczym muszą podążać również i opakowania. Często są one określane jako „inteligentne”, ponieważ do ich funkcji należy również filtrowanie i interpretowanie informacji. Inteligentne opakowania można rozpoznać po określonych cechach: są interaktywne, przybierają coraz bardziej wyrafinowane formy i można je kształtować według życzeń klienta. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty