Ruch i Świat

Ruch i Świat

Sekret zdrowia i urody to RUCH. Mądre powiedzenie mówi: bezruch to choroba, ruch to zdrowie, a sport to mord! Zatem nie ma co przesadzać w życiu, ponieważ przez przypadek można się zabić. Dlatego tylko mądry, ruch jest właściwy. Ruch może zastąpić wszystkie lekarstwa, ale wszystkie lekarstwa nie zastąpią nigdy ruchu. Ruch jest nawet lekarstwem na smutek. Ruch rządzi całym Światem. Gdyby nie on, Świat by nie istniał. Dzięki temu Świat nie miał początku i nie będzie miał końca. Podobnie jak ruch, który jest wieczny, tak jak i czas, który go mierzy; pojęcie teraźniejszości zawiera pojęcie przeszłości i przyszłości.

Dlatego receptą na zdrowie, siłę i sukces jest ruch – działanie. Również opakowania napędza działanie. Na rynku pojawiają się coraz to nowe opakowania tego samego produktu, uwypuklające za każdym razem nowe atrybuty jego niezmiennej od lat zawartości. To właśnie działanie utrzymuje produkty ciągle na topie. Dzięki zmianie opakowania, dla zewnętrznego obserwatora powstaje wrażenie ciągłego ruchu, że firma jest aktywna na rynku. Spójrzmy choćby na Coca Colę. Produkt od lat ten sam. Zmieniają się tylko opakowanie, wizje, kampanie reklamowe. Klientowi sprzedaje się marzenia. Jak widać ruch to nie tylko zdrowie u człowieka, ale też ruch w interesie oznacza aktualny produkt ciągle na topie.

Ten ciągle aktualny produkt, po dokonaniu wymarzonych zakupów, pakujemy w torbę i idziemy do domu. I jak się okazuje kolejny raz wprawiamy coś w ruch… ruch, który towarzyszy nam zawsze i wszędzie przy każdej czynności od oddychania począwszy, poprzez częstotliwość drgań naszego serca, po najmniejszy elektron i proton krążący w każdej martwej materii. W tym i w opakowaniu.

 

Ruchoma reklama na opakowaniu

Jeśli pomyślałeś o szarych torbach, w które po prostu pakujesz swoje zakupy, aby je zanieść do domu, zmień natychmiast swoje wyobrażenie. Torby, które mam na myśli, mają ważniejszą funkcję do spełnienia. Przez to, że są w ciągłym ruchu, są nie tylko bezpłatną reklamą, ale i szykownym dodatkiem, symbolem statusu. Mogą nawet awansować do roli stałego towarzysza. Na takie torby stosuje się doskonałe farby i lakiery uszlachetniające, które pozwalają precyzyjnie odtworzyć kolor markowych towarów czy logotypów. Torba zakupowa to coś więcej niż worek na kartofle, dlatego powinna być trwała – wówczas dłużej posłuży reklamie. Dopiero niedawno opracowano maszyny produkujące na skalę przemysłową papier wzmocniony osnową z kordu, co umożliwia wykonywanie wymyślnych toreb za rozsądna cenę. W przeszłości wymyślne torby zamawiali wyłącznie producenci z branży kosmetycznej i odzieżowej. Obecnie prawie wszyscy wykorzystują narzędzie ruchomej reklamy. Dlatego ruszajmy się, a i ruch w interesie powstanie.

Reasumując: by przeżyć, trzeba nam czterech uścisków dziennie. By zachować zdrowie, trzeba ośmiu uścisków dziennie. By się rozwijać, trzeba dwunastu uścisków dziennie. Zatem ściskajmy się i działajmy, bo ruch, nawet ten w uścisku to zdrowie dla nas i sukces naszych produktów.

 

Zapraszając do lektury niniejszego wydania, w którym znajdziecie niebywały ruch targowy: Pakfood, Labelexpo, Drinktec. Dużo ruchu na raz.

 

Izabela E. Kwiatkowska

Wydawca

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Zmiana

Warto wiedzieć, że na dobrą zmianę opakowania zawsze jest odpowiednia pora. Nie liczy się ani dzień, ani pora roku, ani koniunktura. Liczy się tylko wola zmiany i nowa, lepsza wizja. Ktoś mądry zauważył, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Tak, to się zgadza. Ja dodałabym również, iż postrzeganie zależy od naszej wiedzy, predyspozycji, umiejętności, doświadczenia, mądrości, inteligencji, poczucia humoru...

Reklama

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty