200 lat tradycji

Blisko 700 gości z całego świata świętowało 21 sierpnia w Vogel Convention Center 200-lecie firmy Koenig & Bauer, co było też znakomitą okazją do zwiedzenia siedziby firmy. Obok niezwykle nowoczesnych urządzeń cyfrowych i fleksograficznych oraz nowego demo center, gdzie prezentowane jest działanie maszyn, można było podziwiać też historyczne urządzenia wykorzystywane w drukarni. Jubileusz stał się okazją do stworzenia nowego wizerunku KBA, które po kilkunastu latach znów powraca do swojej oryginalnej nazwy Koenig & Bauer, w skrócie K&B, jednocześnie prezentując zupełnie nowe logo, model komunikacji, design produktu. Nowa nazwa koresponduje z wartościami marki, takimi jak bliskość & profesjonalizm, tradycja & innowacje, potrzeby & technologie. Obecnie firma ma już 33 filie. Jubileusz jest idealnym momentem, by zaoferować wszystkie technologie, począwszy od druku klasycznego, do tego cyfrowego, łącznie z prepressem i dalszą obróbką oraz obsługą, pod jednym dachem. Oprócz tego ogłoszono nowe motto: „we’re on it” (Już działamy!). Nowa aranżacja maszyn ma podkreślić jakość oraz wydajność marki, jej maszyn i systemów. Design urządzeń bazuje na geometrycznych kształtach, przejrzystości i wprowadzany będzie sukcesywnie aż do targów Drupa 2020. Tradycyjna barwa K&B, czyli niebieski, została nieco ocieplona, dzięki czemu harmonizuje z czernią, szarością i srebrnymi tonami. Do tego dochodzi nowoczesny, atrakcyjny interfejs. Celem zabiegów jest osiągnięcie symbiozy między wizerunkiem marki a jej produktów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Fascynacja składanym cudełkiem-pudełkiem...

O znaczeniu opakowania w fazie zakupu można pisać bez końca. O ważności opakowań, ich wpływie na potencjalnego nabywcę oraz roli marketingowej napisano już wiele książek.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty