Black Friday a opakowania

Szaleństwo zakupowe w Czarny Piątek podsyca niezdrową nadmierną konsumpcję towarów powodującą zanieczyszczenie rynku i środowiska – tak twierdzi Delta Global, dostawca opakowań dla sprzedawców detalicznych, takich jak Estee Lauder, Ted Baker i Radley. Redukcja odpadów wytwarzanych przez produkty lub opakowania była w tym roku głównym celem firmy. Problemem jest jednak to, że marki obniżają swoje wartości etyczne, biorąc udział w takich wyprzedażach jak Black Friday. Z kolei W DS Smith zaproponował specjalne opakowania przeznaczone właśnie do zastosowania podczas piątkowych promocji – są to czarne pudełka kartonowe czy na prezenty. Według producenta pozwolą one sprzedawcom uniknąć stresu związanego z dużą ilością nadchodzących zamówień. Co ciekawe, czarnopiątkowe opakowania również objęte są promocją z okazji święta zakupoholików.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Gala ART OF PACKAGING - nowy termin 18.05.2020

Drodzy Partnerzy, Drodzy Profesjonaliści, Drodzy Studenci,
Szanowni Państwo,

W związku obecnymi wydarzeniami postanowiliśmy przełożyć termin Gali ART OF PACKAGING. Ogrom telefonów, który otrzymaliśmy w ostatnich dniach utwierdza nas w przekonaniu, że jesteście Państwo z nami. Dziękujemy!
Dziękujemy również wszystkim za wsparcie i pozytywny feedback oraz pełne zrozumienie sytuacji.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty