Black Friday a opakowania

Szaleństwo zakupowe w Czarny Piątek podsyca niezdrową nadmierną konsumpcję towarów powodującą zanieczyszczenie rynku i środowiska – tak twierdzi Delta Global, dostawca opakowań dla sprzedawców detalicznych, takich jak Estee Lauder, Ted Baker i Radley. Redukcja odpadów wytwarzanych przez produkty lub opakowania była w tym roku głównym celem firmy. Problemem jest jednak to, że marki obniżają swoje wartości etyczne, biorąc udział w takich wyprzedażach jak Black Friday. Z kolei W DS Smith zaproponował specjalne opakowania przeznaczone właśnie do zastosowania podczas piątkowych promocji – są to czarne pudełka kartonowe czy na prezenty. Według producenta pozwolą one sprzedawcom uniknąć stresu związanego z dużą ilością nadchodzących zamówień. Co ciekawe, czarnopiątkowe opakowania również objęte są promocją z okazji święta zakupoholików.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie kartonowe w centrum zainteresowania świata

W ostatnich latach obserwujemy trend związany z większym zużyciem kartonu w produkcji opakowań. Ma być nie tylko pięknie, ale i ekologicznie! Luksusowo i elegancko! To właśnie w tym obszarze zabłysnąć chcą marki premium. Karton to nie mikroplastik, ale materiał, który można łatwo poddać recyklingowi.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty