Bohater na butelce

Coca-Cola zainicjowała współpracę z Ardagh, aby stworzyć przyciągające wzrok opakowania do limitowanej edycji napojów sygnowanych wizerunkiem filmu Star Wars. Każda z 330 ml butelek z aluminium opatrzona została nadrukiem w wysokiej rozdzielczości przez wielokrotnego zdobywcę nagród firmę Ardagh z Francji. Na opakowaniach przedstawiony został każdorazowo jeden z 6 głównych bohaterów. Butelki, które aż proszą się o zebranie całej ich kolekcji, wydane zostały z okazji premiery filmu „Star Wars. The Last Jedi”. Dostępne są jednak wyłącznie u wybranych sprzedawców na terenie Wielkiej Brytanii, Francji i Beneluksu. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Gra wyrafinowanych pomysłów...

Przedsiębiorstwa dokładają bardzo wielu starań, aby ich opakowania były piękne i kuszące. Bardzo dużo czasu poświęcają coraz to wymyślniejszemu wzornictwu, które można zauważyć na półkach sklepowych. Marketing produktowy przypomina wręcz wojnę projektantów. Las produktów w wysublimowanych opakowaniach na półkach sklepowych nie jest w obecnych czasach rzadkością. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty