Bohater na butelce

Coca-Cola zainicjowała współpracę z Ardagh, aby stworzyć przyciągające wzrok opakowania do limitowanej edycji napojów sygnowanych wizerunkiem filmu Star Wars. Każda z 330 ml butelek z aluminium opatrzona została nadrukiem w wysokiej rozdzielczości przez wielokrotnego zdobywcę nagród firmę Ardagh z Francji. Na opakowaniach przedstawiony został każdorazowo jeden z 6 głównych bohaterów. Butelki, które aż proszą się o zebranie całej ich kolekcji, wydane zostały z okazji premiery filmu „Star Wars. The Last Jedi”. Dostępne są jednak wyłącznie u wybranych sprzedawców na terenie Wielkiej Brytanii, Francji i Beneluksu. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Co to jest Marka?

Marka jest określona przez opakowanie daleko bardziej niż przez sam produkt. Niewielu ludzi jest w stanie rozpoznać swoje papierosy, jogurt czy mleko wśród nieoznakowanych próbek. Nieoznakowane produkty to produkty niezadrukowane. Dopiero opakowanie zadrukowane przekazuje treść konsumentowi. Dzięki drukowi wyrażamy treść obrazem i przekazujemy odbiorcy to co chcemy o produkcie powiedzieć.

Reklama

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty