Dobre perspektywy

Plast-Box, jeden z czołowych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, zamknął ubiegły rok z zyskiem netto na poziomie 5,7 mln zł przy stopie wynoszącej 3,5 proc. Po czterech kwartałach 2017 roku przychody grupy wzrosły do 160 mln zł wobec 153 mln zł uzyskanych rok wcześniej.

Plast-Box sprzedaje swoje produkty w większości na rynkach zagranicznych. W 2017 roku eksport stanowił ponad 61 proc. całkowitej sprzedaży grupy. Towary Plast-Box trafiają do większości krajów Unii Europejskiej, w tym m.in. do Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Austrii, Holandii, Skandynawii oraz na Wschód – głównie na Ukrainę i do Rosji. Spółka systematycznie zwiększa eksport na rynki Unii Europejskiej, gdzie sprzedaż po 12 miesiącach 2017 roku wzrosła o 4,5 proc. do 57 mln zł. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Inteligentny design opakowania

Wraz z rozwojem gospodarczym muszą podążać również i opakowania. Często są one określane jako „inteligentne”, ponieważ do ich funkcji należy również filtrowanie i interpretowanie informacji. Inteligentne opakowania można rozpoznać po określonych cechach: są interaktywne, przybierają coraz bardziej wyrafinowane formy i można je kształtować według życzeń klienta. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty