Estetyczna kanapka

Papierowa torba z nadrukiem „Pyszna i zdrowa kanapka” stanowi doskonałą alternatywę dla dotychczasowych standardów torebek kanapkowych. Projektanci z firmy Kram, po dokładnej analizie rynku, postanowili wykorzystać w projekcie kolor czarny. Dodatkowo stworzyli etykiety, którymi można w łatwy sposób szczelnie zamknąć torbę, a dzięki transparentnej folii znajdujący się wewnątrz produkt jest dobrze widoczny. „Nasi klienci nieustannie stawiają przed nami wyzwania, dzięki czemu wdrażamy nowe, coraz ciekawsze projekty na rynku opakowaniowym. Dążymy do partnerskiej współpracy z konsumentami, aby sprostać ich oczekiwaniom, wychodząc naprzeciw zmieniającym się trendom rynkowym”, podkreśla Justyna Bertrand, kierownik działu graficznego w firmie Kram.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie spontaniczne

Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty