Innowacyjne centrum badań

W styczniu 2018 firma Smurfi Kappa otworzyła w Hamburgu nowe Centrum badań w ramach swojej globalnej sieci Experience Centre. Jest to już 16. tego typu placówka, ułatwiająca klientom analizę ich potrzeb oraz oferująca wgląd w świat opakowań, począwszy od logistyki, aż po wrażenie, jakie opakowanie wywiera na półce sklepowej. Właściciele marek mogą, dzięki tzw. Store Visualiser, testować nowe produkty jeszcze przed rozpoczęciem produkcji. Koncepcja Experience Centres to element strategii Smurfit Kappa „Open the Future”, dzięki której rutynowe kontakty z kontrahentami zyskują nowy wymiar i odbywają się w przyjemnej atmosferze, wspierającej kreatywność. 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie spontaniczne

Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty