Innowacyjne centrum badań

W styczniu 2018 firma Smurfi Kappa otworzyła w Hamburgu nowe Centrum badań w ramach swojej globalnej sieci Experience Centre. Jest to już 16. tego typu placówka, ułatwiająca klientom analizę ich potrzeb oraz oferująca wgląd w świat opakowań, począwszy od logistyki, aż po wrażenie, jakie opakowanie wywiera na półce sklepowej. Właściciele marek mogą, dzięki tzw. Store Visualiser, testować nowe produkty jeszcze przed rozpoczęciem produkcji. Koncepcja Experience Centres to element strategii Smurfit Kappa „Open the Future”, dzięki której rutynowe kontakty z kontrahentami zyskują nowy wymiar i odbywają się w przyjemnej atmosferze, wspierającej kreatywność. 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie kartonowe w centrum zainteresowania świata

W ostatnich latach obserwujemy trend związany z większym zużyciem kartonu w produkcji opakowań. Ma być nie tylko pięknie, ale i ekologicznie! Luksusowo i elegancko! To właśnie w tym obszarze zabłysnąć chcą marki premium. Karton to nie mikroplastik, ale materiał, który można łatwo poddać recyklingowi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty