Karl Knauer wyróżniony

 

Opakowanie Asahego zabiera użytkowników do niezwykłego świata dżungli w Nowej Gwinei.

© Karl Knauer

Firma Karl Knauer po raz drugi z rzędu zdobyła prestiżową nagrodę WorldStar Packaging Award. Tym razem było to opakowanie kremu do twarzy Asahego luksusowej marki kosmetyków naturalnych „The Creammaker”. Opakowanie wyłonione zostało spośród 345 zgłoszeń z 35 krajów, zwyciężając w kategorii „Luxury”. Projekt opakowania stworzyli Antje Urbe z The Creammaker i Joachim Maatz z Maatz Design. Jury w swojej ocenie podkreśliło przede wszystkim wyjątkowo udane połączenie estetyki, funkcjonalności i oryginalności opakowania, wyrafinowanej konstrukcji i materiału nadającego się do recyklingu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Luksus myślenia, mówienia i tworzenia...

 

Czy myślenie jest luksusem? Czy myślenie, par excellence, ma cokolwiek wspólnego z naszym codziennym życiem? Biorąc pod uwagę fakt, że według badań większość osób w ogóle nie myśli, to fakt, że ktoś myśli, zasługuje już na pochwałę. Natomiast jeśli ktoś głupio myśli to lepiej aby odpoczął.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty