Konserwy i papier toaletowy

Epidemia koronawirusa zdążyła zmienić tryb życia ludzi na całym świecie w zaledwie kilka tygodni, w tym również w Polsce, czego dowodem mogą być najczęściej wyszukiwane hasła internetowe. Odzwierciedlają one sposób funkcjonowania w izolacji i zapotrzebowania na najbardziej podstawowe produkty, zgodnie z narzuconymi restrykcjami rządowymi. Najczęstsze wyszukiwania polskich internautów zebrał dział Market Insight agencji Clue PR oraz Devagroup, z których wynika, że w tej chwili najbardziej poszukiwanymi produktami w sieci są konserwy i papier toaletowy. Zaraz za nimi popularność zdobyły różnego rodzaju maseczki i środki dezynfekujące, gdzie w samym lutym tego roku ilość zapytań o maseczki wynosiła 940 tysięcy. Zauważono również tendencje do wyszukiwania haseł powiązanych z pracą zdalną, w ujęciu takich zestawień jak „koronawirus praca zdalna”, „praca zdalna oferty” czy „praca zdalna co to”, co może świadczyć o względnej nowości tego zjawiska na polskim rynku i pierwszym spotkaniem z tego typu trybem pracy. Znaczną ilość wyszukiwanych haseł można również odnieść do działającej obecnie kampanii „Zostań w domu”. Użytkownicy szukają głównie haseł związanych z domową rozrywką, takich jak gry i opcje kina domowego. Rekordową liczbę wyszukiwań odnotowano również pośród platform streamingowych. Hasła takie jak Netflix, HBO i Prime w ostatnich tygodniach zostały wpisane około 4,5 miliona razy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty