Nowa struktura sprzedaży

 

Nowoczesne technologie oraz dynamicznie zmieniający się rynek wywierają znaczący wpływ na branżę poligraficzną. Firma Heidelberg Polska, w ślad za zmianami w całej grupie, rozpoczęła proces wdrażania nowej struktury organizacyjnej. Dotyczy to najważniejszych obszarów funkcjonowania takich jak serwis i sprzedaż, ale również komunikacji marketingowej. Przełoży się to na pełniejsze wykorzystanie posiadanego potencjału do budowania jeszcze lepszych relacji z klientami firmy. W praktyce zastosowanie najnowszych technologii odpowiada nowym wyzwaniom i rozwojowi drukarń przyszłości w świecie Przemysłu 4.0.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie spontaniczne

Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty