Nowość w motoryzacji

Smurfit Kappa wprowadziła na rynek nowy rodzaj ekologicznego opakowania dla olejów silnikowych. Innowacyjne rozwiązanie Bag-in-Box zostało zaprojektowany specjalnie dla przemysłu motoryzacyjnego. Przemyślana konstrukcja zapewnia łatwiejsze i precyzyjniejsze nalewanie oleju oraz minimalizuje prawdopodobieństwo rozlania. Wzmocniony worek wewnątrz kartonu wykonany z unikalnego połączenia folii polietylenowej i nylonowej zapobiega rozprzestrzenianiu się zapachu i przenikaniu cząstek oleju. Bag-in-Box doskonale nadaje się do użytkowania w warsztatach samochodowych eliminując konieczność składowania pojemników i kanistrów z tworzywa sztucznego, które zajmują dużo miejsca. Niewątpliwą zaletą rozwiązania jest także możliwość zoptymalizowania procesu paletyzacji i transportu. Opakowania Bag-in-Box zajmują o 9 proc. mniej powierzchni w porównaniu do tradycyjnych kanistrów i zużywają o około 85 proc. mniej materiału niż sztywne pojemniki z tworzywa sztucznego. Ponadto oddzielenie foliowego worka od kartonu, który może zostać w całości poddany recyklingowi, jest niezwykle łatwe. Ostatnie przełomowe rozwiązanie w branży opakowań na oleje silnikowe pojawiło się ponad 30 lat temu. Teraz nadszedł czas, aby przejść na bardziej ekologiczne opakowania takie jak Bag-in-Box, podkreśla Thierry Minaud, dyrektor zarządzający w Smurfit Kappa Bag-in-Box.

Źródło: Smurfit Kappa 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Co to jest Marka?

Marka jest określona przez opakowanie daleko bardziej niż przez sam produkt. Niewielu ludzi jest w stanie rozpoznać swoje papierosy, jogurt czy mleko wśród nieoznakowanych próbek. Nieoznakowane produkty to produkty niezadrukowane. Dopiero opakowanie zadrukowane przekazuje treść konsumentowi. Dzięki drukowi wyrażamy treść obrazem i przekazujemy odbiorcy to co chcemy o produkcie powiedzieć.

Reklama

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty