Opakowaniowy jubileusz

Rosnąca rola i znaczenie opakowań w życiu człowieka i związany z tym duży udział przemysłu opakowań w gospodarce, skłaniają do podejmowania działań na rzecz popularyzacji i upowszechniania wiedzy w tej dziedzinie. Z tego powodu Polska Izba Opakowań w 2007 roku ustanowiła 15 września „Dniem Opakowań”. Rocznica wprowadzenia tego święta to doskonały czas, by zwrócić uwagę konsumentów na znaczenie gałęzi przemysłu opakowaniowego w rozwoju całej gospodarki i zachęcić do refleksji nad rolą opakowań w codziennym życiu. W tym dniu szczególnie warto docenić ich wartość, zapoznać się z osiągnięciami polskiego przemysłu i z procesami wytwarzania opakowań oraz poznać potrzeby kształtowania odpowiedzialności za racjonalne, bezpieczne dla człowieka i środowiska wykorzystanie odpadów opakowaniowych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Co to jest Marka?

Marka jest określona przez opakowanie daleko bardziej niż przez sam produkt. Niewielu ludzi jest w stanie rozpoznać swoje papierosy, jogurt czy mleko wśród nieoznakowanych próbek. Nieoznakowane produkty to produkty niezadrukowane. Dopiero opakowanie zadrukowane przekazuje treść konsumentowi. Dzięki drukowi wyrażamy treść obrazem i przekazujemy odbiorcy to co chcemy o produkcie powiedzieć.

Reklama

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty