Ostatnia szansa na Better with Less

Ekologia to obecnie jeden z najsilniejszych trendów wpływających na biznes opakowaniowy. Propaguje go konkurs Better with Less – Design Challange organizowany przez Metsä Board, producenta tektur z pierwotnych mas włóknistych. Zgłoszenia na konkurs wpływają od projektantów i grafików z całego świata. Ci, którzy jeszcze nie zdecydowali się na wysłanie zgłoszenia, mają na to ostatnią szansę. Termin przyjmowania opakowań mija 31 marca 2018 roku. Główna nagroda w konkursie Better with Less – Design Challenge wynosi 10 tys. euro. Konkurs jest otwarty także dla studentów, a dodatkową nagrodą jest możliwość odbycia stażu przez jednego studenta lub jedną studentkę w zespole usług opakowaniowych Metsä Board w Szanghaju. Finaliści i zwycięzcy zostaną przedstawieni wiosną 2018 r.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie spontaniczne

Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty