Ostatnia szansa na Better with Less

Ekologia to obecnie jeden z najsilniejszych trendów wpływających na biznes opakowaniowy. Propaguje go konkurs Better with Less – Design Challange organizowany przez Metsä Board, producenta tektur z pierwotnych mas włóknistych. Zgłoszenia na konkurs wpływają od projektantów i grafików z całego świata. Ci, którzy jeszcze nie zdecydowali się na wysłanie zgłoszenia, mają na to ostatnią szansę. Termin przyjmowania opakowań mija 31 marca 2018 roku. Główna nagroda w konkursie Better with Less – Design Challenge wynosi 10 tys. euro. Konkurs jest otwarty także dla studentów, a dodatkową nagrodą jest możliwość odbycia stażu przez jednego studenta lub jedną studentkę w zespole usług opakowaniowych Metsä Board w Szanghaju. Finaliści i zwycięzcy zostaną przedstawieni wiosną 2018 r.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niezastąpione szkło!

Czy możemy sobie wyobrazić wodę toaletową w opakowaniu PET, piwo w kartoniku, wino lub alkohole wysokoprocentowe w puszce? Stanowczo NIE! Byłoby to swojego rodzaju gwałtem na tych wyrobach. Co prawda ekskluzywne perfumy zapakowane są z reguły dodatkowo w elegancki kartonik, ale sam produkt jest zawsze w szklanym „majstersztyku”. Eleganckimi perfumami, podobnie jak i szlachetnymi trunkami napełniane są wyłącznie szklane butelki. Kiedy przyjrzymy im się bliżej, zauważymy, że niejednokrotnie zdobią je wymyślne wzory.

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty