Przełom od A do Z

 

SIG, producent systemów oraz opakowań kartonowych do żywności i napojów w technologii aseptycznej, rozpoczął podbój europejskiego rynku „on-the-go” wraz ze swoimi ekologicznymi i wyróżniającymi się wśród innych opakowaniami combismile. Rozwiązanie to umożliwi producentom tworzenie bardziej unikatowych produktów przyjaznych dla zdrowia i środowiska. Korzystając z odnawialnych surowców i w pełni nadających się do recyklingu kartonów, firma opracowała pożądaną i opłacalną alternatywę dla opakowań z tworzyw sztucznych. Każdy karton combismile wykonany jest w 100 procentach z tektury z certyfikatem FSC oraz na życzenie, z odpowiedzialnie pozyskiwanymi: polimerami na bazie roślin oraz jako standard z aluminium z certyfikatem ASI.

Zaprojektowane tak, aby pasowało do ​​intensywnego życia ludzi znajdujących się w ciągłym ruchu, opakowania dopasowane są do każdej aktywności, zapewniając wygodne użytkowanie. Zwracająca uwagę konstrukcja, składająca się z pochylonej góry, w połączeniu z okrągłymi ściankami z przodu jak i łatwymi do złapania narożnikami, a także możliwość użycia zakrętki lub papierowej słomki w kształcie litery U zapewniają, że opakowania w każdym calu zostały zaprojektowane z myślą o ich użytkownikach. Dostępne w różnych rozmiarach od 180 ml do 350 ml, opakowania combismile dają producentom możliwość dostarczania napojów każdemu konsumentowi, od napojów niegazowanych, soków i nektarów, gotowych do picia herbat i kaw mrożonych, po napoje mleczne czy roślinne. Opakowania pozwalają również na umieszczanie w nich zdrowych napojów z kawałkami żywności, takimi jak owoce, warzywa, orzechy lub ziarna, pozwalając producentom tworzyć nowe kategorie produktów i docierać do nowych klientów. Pierwsze wdrożenie na rynek w Europie odbywa się we współpracy z Juustoportti, fińskim producentem produktów mlecznych. Jest to następstwem udanych premier na innych rynkach na całym świecie: w Azji, Ameryce Północnej, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Dzięki combismile, firma SIG dotrzymuje obietnicy ciągłego doskonalenia i różnicowania produktów, dostarczając unikalne rozwiązania w zakresie opakowań, odpowiadając tym samym na stale zmieniające się potrzeby konsumentów.

 

* Zastrzeżenie: opakowanie obecnie dostępne w Europie z wyłączeniem Francji, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Włoch.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty